doris (oregistrerad) Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 (redigerat) Jag köpte Cubase SE 3 och nu när jag installerarde det, så går det inte att starta programmet! Den här första start-rutan kommer upp, men den går inte längre än till License Control Center har stött på ett problem och måste avslutas. (Ja, jag har dongeln i...), och sedan: likadnt med : CubaseSE3.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Varför blir det så? Har testat att installera om flera gånger - same sak händer. Skulle uppskatta lite hjälp. Det här är grymt frustrerande... Just installerat ett nytt ljudkort(ELIROL24bit 96kHz) Tack för hjälpen! 😉 Redigerat 17 november 2006 av doris
hegobald Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 (redigerat) Här var det https://www.studio.se/index.php?showtopic=33459&hl= Och det räcker med den tråden.. eller hur??? Svar har du fått också 😉 Redigerat 16 november 2006 av hegobald
doris (oregistrerad) Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Ska försöka... grublar...Tack.. 😉 OK..ingen mer spindeltråd.. 😉 Tack!!!
doris (oregistrerad) Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Fast svaren hjälper inte!😉 😉 Jag är förrvirrad!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.