ilovemarg (oregistrerad) Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 (redigerat) Hej! avänder detta program som är underbart eftersom att det är så lätthanterligt. Men när jag ska spara mitt projekt och trycker på "export mixdown" så står det Estimated mixdown length is zero, please set Left/Right Locator. jag fattar ingenting. Vad ska jag göra ? 😄 Sen undrar jag också om man i det programet kan ta bort brus i bakgrunden? Och isåfall hur? Redigerat 11 november 2006 av ilovemarg
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Du ska "setta" nånstans var låten börjar och var låten slutar. Det är vad start/end locator betyder. Påverkar säkert inte nånting, förutom just vid export, då programmet vill veta exakt vad som skall exporteras!
hegobald Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 (redigerat) Så här gör man 😄http://www.kreatives.org/kristal/manual/en...al/mixdown.html Redigerat 11 november 2006 av hegobald
ilovemarg (oregistrerad) Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 TACK för de snabba svaren! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.