Nybbe 84 Postat 8 november 2006 Postat 8 november 2006 Har ju varit hĂ€r pĂ„ forumet ett tag nu sĂ„ jag tĂ€nkte det skulle va dags att berĂ€tta lite grann om mig sjĂ€lv đ Heter Jenny och Ă€r 22 Ă„r frĂ„n lilla Skövde. GĂ„r just nu ett fyr-Ă„rigt program pĂ„ högskolan. Min musikaliska bakgrund Ă€r inte sĂ„ speciellt lĂ„ng eller vad man nu ska sĂ€ga. Tog pianolekktioner för ett antal Ă„r sen (i fyran), men hoppade av för de va sĂ„ trĂ„kigt. Ă ngrar mig nu att jag inte bara bytte instrument till gitarr đ Tja de va vĂ€l allt, tror jag.
Dark Of Light Postat 8 november 2006 Postat 8 november 2006 Katt pĂ„ avataren och flicka frĂ„n Skövde... Kan det bli bĂ€ttre??? Hejs och mycket vĂ€lkommen hit! Ăl finns i kylen...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 november 2006 Postat 8 november 2006 Katt pÄ avataren och flicka frÄn Skövde... Kan det bli bÀttre??? JadÄ. Men hej o vÀlkomen, Nybbe.
osiris Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 (redigerat) Va söt du va... eller... katten.. đ EDIT: VĂ€lkommen förresten đ„° Redigerat 9 november 2006 av osiris
ynot Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Det gamla goda Skövde ja sĂ€ger dĂ„ det.. VĂ€lkommen đ±
Zyan Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 (redigerat) Hej och vÀlkommen... Ojoj vad tjejer Àr uppskattade hÀr Ni Àr en minoritet... Redigerat 9 november 2006 av Zyan
Nybbe 84 Postat 9 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 9 november 2006 (redigerat) vilket mottagande en fĂ„r hĂ€r đ DĂ„ e det vĂ€l bara att kĂ€nna sig som hemma dĂ„ đ Redigerat 14 november 2006 av Nybbe 84
Nybbe 84 Postat 25 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 25 november 2006 (redigerat) KĂ€nn dig som hemma... Tackar đ ja det ska jag göra!! Vad anser ni förresten betrĂ€ffande min nya sĂ„ngtext ? Göra egen musik Skulle behöva fĂ„ lite feedback pĂ„ den. Vore tacksam för svar đ Redigerat 26 november 2006 av Nybbe 84
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.