ynot Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 jo man undrar har alla metal killar 50 i iq för texterna till de mesta slaqgdÀngar hevymetalen fÄr en att undra vill vi verkligen bara onanera??
D.i.a Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 jo man undrar har alla metal killar 50 i iq för texterna till de mesta slaqgdĂ€ngar hevymetalen fĂ„r en att undra vill vi verkligen bara onanera?? ehhh uhhmmm but i like to föööök ehhh đ
ynot Postat 3 november 2006 TrÄdstartare Postat 3 november 2006 jo man undrar har alla metal killar 50 i iq för texterna till de mesta slaqgdÀngar hevymetalen fÄr en att undra vill vi verkligen bara onanera?? ja mien visst
tbruce Postat 3 november 2006 Postat 3 november 2006 Hej! Ah jag fattar! FrĂ„gan Ă€r krĂ„ngligt formulerad för att de med IQ under 50 inte ska förstĂ„ den! đł
ynot Postat 3 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 november 2006 Hej! Ah jag fattar! FrĂ„gan Ă€r krĂ„ngligt formulerad för att de med IQ under 50 inte ska förstĂ„ den! đł japp angarna o vetete du vet
ynot Postat 4 november 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 november 2006 Du lyssnar pĂ„ fel metal helt enkelt! đ lyssnar inte pĂ„ metal har bara förutfattade meningar sĂ„dĂ€r pĂ„ prov liksom đ
tbruce Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Jag har förstĂ„tt att det finns tvĂ„ sorters metal, organisk maskinmetal som egentligen Ă€r en utveckling av jazzen, och svulstometal som egentligen Ă€r en utveckling av opera. Inte för att jag gillar speciellt mycket att lyssna pĂ„ nĂ„gon av dem, men den tidigare varianten Ă€r iaf mindre störtlöjlig. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.