leaf Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Hur fĂ„r man Live att köra Quantize (1/16 eller annat) pĂ„ allt som man spelar in under tiden man spelar in? Har testat alla möjliga komfigurationer och fĂ„r det inte att fungera. Jag kan ju alltid köra Quantize i efterhand men det Ă€r ett moment jag skulle vilja slippa. OBS! jag jobbar just nu bara med MIDI! Vore tacksam för snabbt svar tack! đ
Pluffo Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Hej! Edit--->Record Quantization--->Sixteenth-note Quantization Hej dÄ!
niklas73 Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Tror dessutom den Àr förinstÀlld frÄn början. Spelar du snabbare toner en 16-delar sÄ lÄter det keff. BÀttre att sjÀlv justera i efterhand och vÀlja No Q.
leaf Postat 24 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 24 oktober 2006 Skall testa detta med en gĂ„ng! Tackar för svaret! đł
leaf Postat 24 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 24 oktober 2006 Ja det fungerar ju kalasbra! Tackar tackar! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.