ml1998 Posted October 13, 2006 Posted October 13, 2006 Hej! Skulle uppskatta lite åsikter på den här mixen på vår låt All That I Say. Your browser does not support the HTML5 audio tag Framför allt hur sången är mixad. Tack på förhand /Martin PS. Mer av vår musik finns på Prospect
osiris Posted October 13, 2006 Posted October 13, 2006 Då skulle vi uppskatta att du läste reglerna för postning av demolåtar!
ml1998 Posted October 13, 2006 Author Posted October 13, 2006 Sorry. Så: LÅTNAMN: All Thati Say ARTIST/GRUPP: Prospect GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 3:50 KOMPOSITÖR: Theodor Weithz MEDVERKANDE: Theodor Weithz, Christian Wallin, Gustaf Appelkvist och Martin Ljungqvist INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.5 megabyte STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Skall göra detta direkt nästa gång /Martin
91:an Posted October 13, 2006 Posted October 13, 2006 Mixningen tycker jag är alldeles utmärkt. Bra nivåer på allt, möjligen stark bas. Bra tryck i sången och snyggt ljud i gitarr, får lite Beatlesvibbar. Slutet känns lite för långt efter sånginsatsen. Saknar ett stick som bryter av helt, blir lite monotont.
Desmond Posted October 14, 2006 Posted October 14, 2006 Kompet är riktigt bra, svänger gott. Jag tycker däremot inte sången funkar, jag vill ha en skitigare grovare röst. Refrängen håller inte heller. 😳
Recommended Posts