Discokid Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Har hittat en Foxx guitar Synthesizer 1 Studio Model 9. Vet ej riktigt vad den gör och tyvärr är den sönder. Min fråga är om den är värd att lämna in på reparation ? Vore tacksam för svar
Radioman Postat 6 september 2008 Postat 6 september 2008 (redigerat) Har hittat en Foxx guitar Synthesizer 1 Studio Model 9. Vet ej riktigt vad den gör och tyvärr är den sönder. Min fråga är om den är värd att lämna in på reparation ? Vore tacksam för svar Det har tyvärr gått en tid sedan ditt inlägg men jag försöker ändå. Jag har precis nu lagat en sådan för en kunds räkning. Jag blir dock inte riktigt klok på alla funktioner i den. I huvudsak är det en auto whawha som man påverkar hastigheten med den inbyggda pedalen. Går att få rätt häftiga Hendrix sound. Vad jag förstår om man tittar på nätet så är det lite kultstatus att äga en sån här. En verkligt gammal vintage pedal. Jag skriver lite om det exet jag har haft hand om på min hemsida för min lilla vidsidanomfirma. Redigerat 6 september 2008 av Radioman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.