jensak (oregistrerad) Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Finns det någon vänlig själ som kan förklara hur jag ska lägga upp en bild i frumet 😎 Ps vet knappt hur jag ska formatera om en bild till jpg eller vad det nu heter 🙂
funky monk Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 för att formatera så öppnar du bilden i paint/photoshop eller vad du råkar ha hemma och använder funktionen "spara som" och sparar med ändelsen jpg. vad uppladdning angår har jag inga egna erfarenheter här på forumet
fogden2000 Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 (redigerat) jensak sa: Finns det någon vänlig själ som kan förklara hur jag ska lägga upp en bild i frumet 😎Ps vet knappt hur jag ska formatera om en bild till jpg eller vad det nu heter 😎 Om Du är riktigt jävlig, går Du in på Demoinspelningar och postar bilder. Men det blir ett jävla liv. 😄😱 Olsberg river sitt hår på måndag morron 🙂 Redigerat 7 oktober 2006 av fogden2000
Bebopkeys Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Du lägger upp bilder på en (gratis) fotosida typ Photobucket.com eller liknande och sedan länkar du dit.
Christofer Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 fogden2000 sa: jensak sa: Finns det någon vänlig själ som kan förklara hur jag ska lägga upp en bild i frumet 😎Ps vet knappt hur jag ska formatera om en bild till jpg eller vad det nu heter 🙂 Om Du är riktigt jävlig, går Du in på Demoinspelningar och postar bilder. Men det blir ett jävla liv. 😄😎 😱😄😎😆
Umemagnus Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Bebopkeys sa: Du lägger upp bilder på en (gratis) fotosida typ Photobucket.com eller liknande och sedan länkar du dit. Eller så lägger du bilden under forumets Uppladdningställe så slipper du bli ovän med alla på demoforumet (fogden2000 kan också ta till sig av detta tips 🙂), samt att du därifrån länkar bilden ill den sidan du nu vill ha upp bilden på...
fogden2000 Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 (redigerat) aAAahhhhhh Dass isch schööönen 😄 Tack Björken!!!!!!!!!!!!!!!! 😎 Redigerat 8 oktober 2006 av fogden2000
Umemagnus Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 fogden2000 sa: aAAahhhhhh Dass isch schööönen 🙂 Tack Björken!!!!!!!!!!!!!!!! 🥰 jaaa, natürlich... I löv it...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.