Jump to content
Annons

duger denna dator till att producera musik med


Fairchild

Recommended Posts

halloj jag är ute efter en enklare burk att prodda musik med hemma. typ köra Reason, Fl Studio och lite mjukvarusyntar. det kommer inte vara några större sessions med 20 kanaler för mix m.m utan mer loop baserad producering av musik.

Då till frågan.. jag hittade denna burk ( länken nedan ) som har 64 bitars processor. hur funkar det med dagens musikprogram som oftast kör 32 bitar?

http://www.ammdata.se/product_info.php?products_id=644

Redigerat av Fairchild
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)

Du kommer nog en bra bit igång. Och för det priset så kan du ju laga blomlåda av den då du vill uppgradera om en par år (senast).

Märk: inget operativsystem ingår, ingen programvara ingår, ingen skärm ingår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm är inte Sempron Amd's budget processor? Är det inte bättre att köpa en Athlon processor?

Det funkar säkert bra, men jag tänkte att det kanske är bättre att slå till på en lite bättre processor som är "snabb" några dagar längre :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm är inte Sempron Amd's budget processor? Är det inte bättre att köpa en Athlon processor?

Det funkar säkert bra, men jag tänkte att det kanske är bättre att slå till på en lite bättre processor som är "snabb" några dagar längre 🙂

sorry, är inte så insatt..

tyckte att den såg bra ut bara:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...