Jump to content
Annons

Låg utnivå på låten


peppedal

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
du kan normalisera i cubase också

Det enda snabba sättet jag kan komma på är att rippa till mp3 och sedan importera till Audcity.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

du kan normalisera i cubase också

Det enda snabba sättet jag kan komma på är att rippa till mp3 och sedan importera till Audcity.

Men du vet att det finns en normaliseringsfunktion i Cubase LE va? Känns ju som en rejäl omväg att göra på ditt sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
du kan normalisera i cubase också

Det enda snabba sättet jag kan komma på är att rippa till mp3 och sedan importera till Audcity.

Men du vet att det finns en normaliseringsfunktion i Cubase LE va? Känns ju som en rejäl omväg att göra på ditt sätt.

Läs vad han skriver, han har ju inte Cubase där han sitter nu. En snabb fix på problemet behövs ikväll utan Cubase :-)

Det blev lite knäppt när jag citerade dig förra gång. För då skrev jag också att han inte hade Cubase just nu, men jag tänkte Phobos läser det säkert så jag raderar citatet.

:-)

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

du kan normalisera i cubase också

Det enda snabba sättet jag kan komma på är att rippa till mp3 och sedan importera till Audcity.

Men du vet att det finns en normaliseringsfunktion i Cubase LE va? Känns ju som en rejäl omväg att göra på ditt sätt.

Läs vad han skriver, han har ju inte Cubase där han sitter nu. En snabb fix på problemet behövs ikväll utan Cubase :-)

haha, sorry. Sitter och tentapluggar parallellt så jag är inte riktigt med i matchen som det verkar 😆 .

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jag använder Apple iTunes för att bränna skivor.

Funkar säkert med nåt annat windowsprogram.

iTunes finns gratis att hämta ned på ww.apple.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...