kirtaphus Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Har ni något bra förslag på en bas plugg-in? som klarar RTAS Gärna proffsprogram, dom bättre på marknaden. Har Sampletank2 och "Old 4sträng basen" den suger riktigt. Är ute efter 5-6sträng bas.
Pluffo Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 (redigerat) Innan Claes kommer in hit och tipsar om någon Scarbee-produkt så tänkte jag tipsa om att du i alla fall kan kolla in Hardcore Bass XP från Quantum Leap. Det är ingenting jag har provat själv men demona ( demosarna? ) ( böjer man demo så? ) låter hyffsat 😄 Edit: Jamen vafan...Kolla in Scarbees utbud också då för bövelen 😲😉 Redigerat 19 september 2006 av Pluffo
kirtaphus Postat 19 september 2006 Trådstartare Postat 19 september 2006 (redigerat) OK, East West lät grymt, 😲 ska kolla om den finns att köpa i Sverige typ 4Sounds undra om den är gämförbar med Spectrasonics VI Trilogy? för den har 3GB East West Hardcore har 6Gb, dom bägge ligger i samma pris klass kring 2600:- Redigerat 19 september 2006 av kirtaphus
Claes Holmerup Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 (redigerat) Snackar du snällt med någon ökänd säljare på forumet 😉 , så kan du få ett kanonpris på Hardcore Bass just nu. Det nya listpriset på Hardcore Bass är 1795:- - så 2600:- stämmer inte riktigt där... 😄 Min favorit är annars Scarbee J-Slap'n Fingered, så precis som Pluffo förutspådde, så rekommenderar jag det. Nackdelen är att det kräver att du har HALion eller Kontakt att ladda in biblioteket i - men det låter svinbra! Hardcore Bass är också kanonbra och innehåller flera olika basar - men jag föredrar personligen ändå Scarbee... EDIT: Ooops! Jag har ju missat att ändra priserna på websiten själv också... 😲 Redigerat 19 september 2006 av Claes
J.Westling Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 (redigerat) Varför inte Trilogy av spectrasonics..... mycket bra tycker jag iaf 😏 spectrasonics Redigerat 19 september 2006 av Bobogura
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.