Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har ni något bra förslag på en bas plugg-in? som klarar RTAS

Gärna proffsprogram, dom bättre på marknaden.

Har Sampletank2 och "Old 4sträng basen" den suger riktigt.

Är ute efter 5-6sträng bas.

Annons
Postat (redigerat)

Innan Claes kommer in hit och tipsar om någon Scarbee-produkt så tänkte jag tipsa om att du i alla fall kan kolla in Hardcore Bass XP från Quantum Leap. Det är ingenting jag har provat själv men demona ( demosarna? ) ( böjer man demo så? ) låter hyffsat 😄

Edit: Jamen vafan...Kolla in Scarbees utbud också då för bövelen 😲😉

Redigerat av Pluffo
Postat (redigerat)

OK, East West lät grymt, 😲 ska kolla om den finns att köpa i Sverige typ 4Sounds

undra om den är gämförbar med Spectrasonics VI Trilogy? för den har 3GB

East West Hardcore har 6Gb, dom bägge ligger i samma pris klass kring 2600:-

Redigerat av kirtaphus
Postat (redigerat)

Snackar du snällt med någon ökänd säljare på forumet 😉 , så kan du få ett kanonpris på Hardcore Bass just nu. Det nya listpriset på Hardcore Bass är 1795:- - så 2600:- stämmer inte riktigt där... 😄

Min favorit är annars Scarbee J-Slap'n Fingered, så precis som Pluffo förutspådde, så rekommenderar jag det. Nackdelen är att det kräver att du har HALion eller Kontakt att ladda in biblioteket i - men det låter svinbra!

Hardcore Bass är också kanonbra och innehåller flera olika basar - men jag föredrar personligen ändå Scarbee...

EDIT:

Ooops! Jag har ju missat att ändra priserna på websiten själv också... 😲

Redigerat av Claes

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.