Christofer Postat 16 september 2006 Postat 16 september 2006 (redigerat) Jag har precis kommit hem från konserten och jag lovar er alla att de va fan den absolut bästa konsert jag nånsin varit på och dom var mycke bättre än förra gången jag såg dom. 😉 Det var otroligt röj, en hel del allsång och mycke bra låtar. 😎 Jockes (Brojd på forumet) röst var kannonbra men låg lite lågt i mixern 🙁🙂 och så var dom tvungna att snabba på mot slutet men de var de ända felet med konserten. Otroligt bra jobbat Sabaton och lycka till med resten av turnén. 😎 Redigerat 16 september 2006 av Christofer
lavrell Postat 16 september 2006 Postat 16 september 2006 Hörde "Primo Victoria" på fyllan igår på Kellys här i sthlm
Christofer Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Hörde "Primo Victoria" på fyllan igår på Kellys här i sthlm 😎 😉 Rise of Evil och In The Name of God va helt underbara 🥰 helt klart två av dom bästa låtarna från nya plattan och låtar som jag hoppas ska stanna på låtlistan länge. 🙂😎 De bästa tycker jag var när Jocke gick runt på scen och petade på sina bandkompisar, de såg så sjukt roligt ut. 🥰
Ken Kängström Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Hihi, och vem stod bakom mixerbordet mån tro? Men ack vad trist utan soundcheck. 🥰
Christofer Postat 18 september 2006 Trådstartare Postat 18 september 2006 (redigerat) 🙂 Redigerat 19 september 2006 av Christofer
Christofer Postat 19 september 2006 Trådstartare Postat 19 september 2006 (redigerat) De va perfekt volym så man behövde inga öronproppar. 😆 Hade jag vetat att de va du som stog där så hade jag kommit framm och sagt hej. 😆 Redigerat 19 september 2006 av Christofer
Thimmie Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Hihi, och vem stod bakom mixerbordet mån tro? 😄 Men ack vad trist utan soundcheck. 😄 Ja, vem kan det ha varit?! 😄
ReVost Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 grymt, jag var också där och kolla, det var toppen!
Christofer Postat 26 september 2006 Trådstartare Postat 26 september 2006 (redigerat) grymt, jag var också där och kolla, det var toppen! 😛 var stog du? Redigerat 26 september 2006 av Christofer
Overkill Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Funderade på det, Lordi måste väl köra playback? 😛
Christofer Postat 26 september 2006 Trådstartare Postat 26 september 2006 (redigerat) Funderade på det, Lordi måste väl köra playback? 😛 kanske, ja drog efter Sabaton 🥰🙂 så jag hörde inte Lordi men hur bra Lordi än må vara live så kommer Sabaton alltid att sparka dom i arslet så hårt att deras barnbarn får blåmärken 😄 Redigerat 26 september 2006 av Christofer
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.