Overkill Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 HALLAH! Ett palindrom (av grekiskans palindromos = tillbakalöpande) är en text som blir likadan om man läser den baklänges. Detta förutsätter att man ignorerar mellanslag, punkter och andra skiljetecken samt om orden är versaler eller gemener. Exempel - Mus rev inuits öra, sa röst i universum. - Märk stupid abrakadabra: ur fin ränsel lyfta rappa japaner samma mimosa som i mammas rena pajapparat fylles när ni fruar bada karbad i putskräm. - Naturrutan - Nej, leta i ateljen. - HALLAH "Nej, leta i ateljén" 🥰
Micke H Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😆😄
Overkill Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😆😄 !!!!!!!! 😮🙁🙁😠 Lynxo! In på MSN så ska du jag och Pazo ha valvaka! 😎😄
Dark Of Light Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 JÄVLA FITTKUKSHELVETE!!! 😆😄 Ett palindrom (av grekiskans palindromos = tillbakalöpande) är en text som blir likadan om man läser den baklänges. Detta förutsätter att man ignorerar mellanslag, punkter och andra skiljetecken samt om orden är versaler eller gemener. Exempel - Mus rev inuits öra, sa röst i universum. - Märk stupid abrakadabra: ur fin ränsel lyfta rappa japaner samma mimosa som i mammas rena pajapparat fylles när ni fruar bada karbad i putskräm. - Naturrutan - Nej, leta i ateljen. - HALLAH - KUK! 😮
Christofer Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😄😮 Vad tusan röstade du på?
Pico Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 fyfaan 😄 Grahn, har inte du ett sånt där plus-jobb? 😮
Pico Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 fyfaan 🙁 Grahn, har inte du ett sånt där plus-jobb? 🙁 JO men det är slut med det nu då..va jag kan förstå.. 🙁 Jo fast troligtvis inte från och med imorgon... 🙁
Dark Of Light Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 (redigerat) fyfaan 🙂 Grahn, har inte du ett sånt där plus-jobb? 😕 JO men det är slut med det nu då..va jag kan förstå.. 🙂 🙁 ... Gmrgn förresten 😏 Eller... Det räcker med mrgn... Det finns inget gott med denna morgon således... Redigerat 18 september 2006 av Dark Of Light
Christofer Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Tjoho Christofer! 🙂 Vad är de som är så roligt? 🙂
Micke H Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 🙂 😏 Vad tusan röstade du på? Miljöpartiet, vilket borde ha framgått av många av mina tidigare inlägg både här och i politik-tråden... 🙂
Gote Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Tjoho Christofer! 🙂 Vad är de som är så roligt? 🙂 Jag! 😏
Christofer Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😠 😠 Vad tusan röstade du på? Miljöpartiet, vilket borde ha framgått av många av mina tidigare inlägg både här och i politik-tråden... Jaha...... Bättre lycka nästa gång din hippi. 😛
Christofer Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Tjoho Christofer! 😠 Vad är de som är så roligt? Jag! 😠 😛😆
Recommended Posts