Krokodil Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 "Varför har den plåster på öronen?" 🙂 Usch. Det är inte nyttigt att vara i den här tråden 😄
Krokodil Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Idag var det en gubbe som fällde mig 🙂 Juridiskt, eller verkligen fällde dig?
Overkill Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Idag var det en gubbe som fällde mig 🙂 Juridiskt, eller verkligen fällde dig? Han sparkade på mitt ben när jag gick mot bussen, där var det ju halt också! 😄
Krokodil Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Idag var det en gubbe som fällde mig 🙂 Juridiskt, eller verkligen fällde dig? Han sparkade på mitt ben när jag gick mot bussen, där var det ju halt också! 😛 😮😄 VILKEN RACKARGUBBE! 🙂
Overkill Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Det undrar jag med 🙂 Jag och två kompisar gick från köpcentrat till bussen och så kom det en gubbe lite snett från sidan och så kom jag precis framför honom så sparkar han på mitt högra ben 🙂 Det var inte sådär "jag råkade komma åt dig" utan han sparkade verkligen 😮😄 Hur gick repet förresten? 😛
Linus Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Idag var det en gubbe som fällde mig 🙂 Jag betalade honom bra för att han skulle fälla dig 😄
spaceman Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=2295360340367941531
Micke H Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Hur gick repet förresten? 🙂 Äsch, rep och rep. Vi testade bara replokalen. Skulle ha provat en basist, men hon var sjuk...Replokalen var dock helt okej. 😄
Linus Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 (redigerat) http://video.google.com/videoplay?docid=2295360340367941531 Fattades bara det... 🙂 De där tyska bolagen verkar ha så dålig fantasi att de letar efter internetfenomen de kan göra kommers med. Sålde inte den senaste Crazy Frog-plattan tillräckligt alltså? Och nu ska Ieva's Polka "bli känd" som Dolly Song? 🙂 Som om de åstadkommit nåt själva... 😄 Redigerat 1 november 2006 av Linus
Micke H Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Det undrar jag med 😮 Jag och två kompisar gick från köpcentrat till bussen och så kom det en gubbe lite snett från sidan och så kom jag precis framför honom så sparkar han på mitt högra ben 😄 Det var inte sådär "jag råkade komma åt dig" utan han sparkade verkligen 😛🙂 Hur gick repet förresten? 😄 Vad gjorde du? Jag skulle ha gett gubbfan en käftsmäll! 🙂
Krokodil Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=2295360340367941531 Nazityskland
Krokodil Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Det undrar jag med 😆 Jag och två kompisar gick från köpcentrat till bussen och så kom det en gubbe lite snett från sidan och så kom jag precis framför honom så sparkar han på mitt högra ben 😳 Det var inte sådär "jag råkade komma åt dig" utan han sparkade verkligen 😆😳 Hur gick repet förresten? 😄 Vad gjorde du? Jag skulle ha gett gubbfan en käftsmäll! 😠 Haha! Sån där pragmatik tycker jag om 😄
Overkill Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Det undrar jag med 😆 Jag och två kompisar gick från köpcentrat till bussen och så kom det en gubbe lite snett från sidan och så kom jag precis framför honom så sparkar han på mitt högra ben 😳 Det var inte sådär "jag råkade komma åt dig" utan han sparkade verkligen 😆😳 Hur gick repet förresten? 😄 Vad gjorde du? Jag skulle ha gett gubbfan en käftsmäll! 😠 Haha! Sån där pragmatik tycker jag om 😄 Jag gick vidare 😄
Micke H Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Vad är det för mestakter? 😠 Ge han en propp, och beskriv händelsen i hämnd-tråden. 😳
Pazo Postat 1 november 2006 Trådstartare Postat 1 november 2006 HUR FAN KAN DE FÖRSTÖRA LEVAS POLKA!!! 😛😆 En sån jävla underbar låt förstör de!! 😉😄
Pazo Postat 1 november 2006 Trådstartare Postat 1 november 2006 Imorse vare int så farligt å cyckla te skolan. de va luugnish. Men när jag skulle hem vid fyra! Ja jävlar! 5km i motvind mitt i en snöstorm. 1 tredjedel av vägen oplogad. Frös sönder handen!
Pico Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Imorse vare int så farligt å cyckla te skolan. de va luugnish.Men när jag skulle hem vid fyra! Ja jävlar! 5km i motvind mitt i en snöstorm. 1 tredjedel av vägen oplogad. Frös sönder handen! n00b. 😛
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Snart är det Lost! 😆 Är det? När? Var? Hur? Varför? 😛
Pazo Postat 1 november 2006 Trådstartare Postat 1 november 2006 Imorse vare int så farligt å cyckla te skolan. de va luugnish.Men när jag skulle hem vid fyra! Ja jävlar! 5km i motvind mitt i en snöstorm. 1 tredjedel av vägen oplogad. Frös sönder handen! n00b. 😛 Vadå noob! de hör väl inte hit?
Dark Of Light Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Imorse vare int så farligt å cyckla te skolan. de va luugnish.Men när jag skulle hem vid fyra! Ja jävlar! 5km i motvind mitt i en snöstorm. 1 tredjedel av vägen oplogad. Frös sönder handen! n00b. 😆 Vadå noob! de hör väl inte hit? 😛 Du och dina cyklar...
Recommended Posts