Pico Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Skulle varit gott med en öljävelsjävelfan Verkligen!
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 joooo... Jag har inga cash å köpa öln med....
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 I'm gonna usa Brokeback 3000 on ya ass!
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 joooo... Jag har inga cash å köpa öln med.... *Tröstar Pazo och ger honom en tänkt öl* *kärlek*
Dark Of Light Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Hur hanterar man olycklig kärlek? Svara mig på det, och jag ska aldrig fråga mer igen. When everything else fails... Fuck! Jag gjorde det!!! Jag gjorde det!!! Jag använde en... en... GUUUUL!!! HAHAAAAA EN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL GUUUUUUUUUUUUUL! GUUUUUUUUUUUUUL! GUUUUUUUUUUUUUL! GUUUUUUUUUUUUUL! GUUUUUUUUUUUUUL! GUUUUUUUUUUUUUL!... *pust, flämt, andas... tungt* Som jag har väntat....
Pazo Postat 1 november 2006 Trådstartare Postat 1 november 2006 Kul... Nu verkar denhär så kallade stormen nått uppsala. Snöar massor och blåser massor...kul 😉
Micke H Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Kul... Nu verkar denhär så kallade stormen nått uppsala. Snöar massor och blåser massor...kul 😉 Här nere i Stockholm med... 🙂
Gote Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Kul... Nu verkar denhär så kallade stormen nått uppsala. Snöar massor och blåser massor...kul 😉 Här nere i Stockholm med... 😄 +2 och snöblandat regn... 🙂
Micke H Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Fan vad skönt med smileysar igen! Intressant egentligen hur mycket man uttrycker med sådana enkla symboler. 🙂 Jag tror att det utan dessa små symboler skulle bli en HELVETE massa missförstånd (ännu fler än vad det redan finns...) på världens alla forum... 😉
Gote Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Fan vad skönt med smileysar igen! Intressant egentligen hur mycket man uttrycker med sådana enkla symboler. 🙂 Jag tror att det utan dessa små symboler skulle bli en HELVETE massa missförstånd (ännu fler än vad det redan finns...) på världens alla forum... 😉 Om några år kommer alla böcker att innehålla smileys... 😄
Dingbats Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 (redigerat) Yes! Jag klarade en hel dag utan smileys! 😉🙂😄🙂😛 Fast det var faktiskt inte så svårt... man vande sig ju... Redigerat 1 november 2006 av Dingbats
Recommended Posts