Sonnert Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Usch va Hamst... 😆 men händigt
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Usch va Hamst... 😆 men händigt Det finns en del sjuka typer, men det är inget att hänga upp sig på... När får man se Ernst bygga en egen trädgårdsgalje?
oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Usch va Hamst... 😱 men händigt Det finns en del sjuka typer, men det är inget att hänga upp sig på... När får man se Ernst bygga en egen trädgårdsgalje? Jag klarade inte av att läsa artikeln, för mig räckte det med själva artikeln för jag skulle må illa... Jag har haft hamstrar till och från i hela mitt liv, nu har jag 2 st små dvärghamstrar, hur kan man vara så jävla galen att HÄNGA de små oskyldiga söta liven... 😠
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,882118,00.html Fy fan Usch va Hamst... 😱 men händigt Det finns en del sjuka typer, men det är inget att hänga upp sig på... När får man se Ernst bygga en egen trädgårdsgalje? Jag klarade inte av att läsa artikeln, för mig räckte det med själva artikeln för jag skulle må illa... Jag har haft hamstrar till och från i hela mitt liv, nu har jag 2 st små dvärghamstrar, hur kan man vara så jävla galen att HÄNGA de små oskyldiga söta liven... 😠 😆 Man kan bara förundras...
IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 om ändå ernst kunde bygga mig en balkong-galge! 😉
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 om ändå ernst kunde bygga mig en balkong-galge! 😆 😉
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 KAFFEEEEEEEEEEE!!!! 😆😆 Haha.. 😆 ..eh.. 😆 😠 Inget mer nu!!! Ta... Öhh... ÖL! Ta en öl istället, det lugnar. 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Idag är havet vredgat, Gote.
Gote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Idag är havet vredgat, Gote. 😆 Vad har du gjort? 😉
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 (redigerat) 😉 Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light
IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 ÅT han upp hamstrarna sedan? 😉 med bearnaise-sås och skållat ollon
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Ta RAJ, da-ti ra ti raaj da ti-SJÖÖMAANNNN Ta raj da ti ra ti raj-daaa TEE SJÖSS!!!! Djävla konstig låt. Känner ni igen den? 🙂
Gote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Ta RAJ, da-ti ra ti raaj da ti-SJÖÖMAANNNNTa raj da ti ra ti raj-daaa TEE SJÖSS!!!! Djävla konstig låt. Känner ni igen den? 🤪 Klart man känner igen den! Man har väl varit onykter! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Vad heter den? En annan märklig, också den med havsanknytning är denna: Till havs, ti-i-i-ill havs Till haa-a-a-avs mitt Jermabarn Till havs Ti - i - ill haaaaaavsss Mitt Jermabarn Ti-ill havs de-lue-de-te-dööö dö [musiken] 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Vegetarisk ärtsoppa, men med misstänkt spyfluga. Kan jag fortfarande kalla den vegetarisk? 🙂
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 (redigerat) Vegetarisk ärtsoppa, men med misstänkt spyfluga. Kan jag fortfarande kalla den vegetarisk? 😲 Det beror ju på vad du har ätit... Det kanske är en blomfluga? 😆 Då borde den ju vara vegetarisk 🙂 ... Förändrar det saken? 😳 Å andra sidan tror jag att flugfan skiter i vad du kallar den. 😆😆 Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 (redigerat) Finns på burk också. MUUUUUUUUUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA HA HAHAHA AA HAHHA HA... Hah ah... hrm😲 Skulle ju kunna vara en slags rengöringsmedel för dagen efter också... Redigerat 6 september 2006 av Dark Of Light
Gote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Man kanske kan använda den för att spana innanför gylfen på folk? 😲
Recommended Posts