Tilly Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 (redigerat) Komplexer Enligt deras hemsida så ska den vara släppt... Enligt KVRaudio också.. Jag har ringt runt till diverse musikaffärer som jag vet säljer mkt vst instrument och frågat om dom hört nånting.. Men enligt dom så är den ännu inte släppt.. Är det någon som vet nånting? Nån som hört nånting? Jag är så ruskigt sugen på denna så det nästan känns som fjärilar i magen på mig! Edit: Nu har jag lyckats få tag på en demo från KVR audio.. Vet dock inte om det är en "olaglig" demo men va fan! Den är ju släppt står det.. Nån mer som vill ha länken till demon? Kan jag skriva ut den här? 😉 Redigerat 26 augusti 2006 av Soundborn
android Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 The real thing går annars att få tag på begagnat (och även nyproducerat!) för en oförskämt billig peng nuförtiden... http://www.thomann.de/thoiw5_waldorf_micro_q_prodinfo.html 😕
Linus Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 TerraTec Producer has released version 1.0.1 of Komplexer, which is now finally shipping. Version 1.01 features a number of unspecified improvements over v1.0. Komplexer @ TerraTec Producer Hurrah! 😆😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.