Jump to content
Annons

Tips: Bästa webhotellet!?

Recommended Posts

precisionsound (oregistrerad)
Postat

Hej!

Tänkte göra lite reklam för ett suveränt webhotell som är helt makalöst bra.

Hittar nån något som är så här billigt, ger så mycke för pengarna och till råga på allt har en extremt bra och säker uptime, maila mig.

www.scorpiondata.com

Deras mini paket är rena mega paketet på andra ställen om de ens finns som alltenativ.

Kolla in de, perfekt för den som vill hosta mycke MB. Ligger i Sverige och har telefon support t.o.m.

Vill ni vara bussig mot mig för att jag get er detta tips får ni gärna uppge detta nummer när ni beställer = 423

mvh

Lars

Annons
Fruppe69 (oregistrerad)
Postat

Jag testade dom i ett år, hade mer downtime än något annat webhotell jag haft... plus att det kostade massor om man överskred tilldelad trafik. Kan inte rekommendera dom alls faktiskt.

precisionsound (oregistrerad)
Postat

Hej!

Förr i tiden hade dom mycket trassel men dom har bytt ut de mesta och de senaste året har de rullat superbra. De är svårt att hitta något webhotell med så generöst utrymme och trafik som dom. Jag använder dom skälv så klart och håller med om att de var lite si o så förr.

Mvh

Lars

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.