Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag hÀngt pÄ forumet ett tag och tÀnkte presentera mig sjÀlv lite. Jag spelar piano och pyttelite gitarr och saxofon. AnvÀnder Sonar3 som jag Àr mycket nöjd med. Gillar mycket musik men i blodet Àr jag nog mest pop. Har förkÀrlek till mustiga ballader. Jag kan ibland klÀcka ur mig lite syrliga/ironiska/bitska kommentarer och dÄ skall du inte ta illa upp utan flina lite.

PÄ min nygjorda hemsida har jag lagt upp lite blandade lÄtar. NÄgra seriösa och nÄgra roliga (t.ex aldrig vissnande kÀrlek). Ta gÀrna en lyssning vettja!

MusicGene's hemsida

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Hej och vĂ€lkommen!!! 😄

Postat

Retroaktivt vĂ€lkommen blir det dĂ„.. 🙁

AngĂ„ende bitska kommentarer fĂ„r du nog gasa pĂ„ ordentligt för att torka av Nattvaktaren.. 😄

Postat
AngÄende bitska kommentarer fÄr du nog gasa pÄ ordentligt för att torka av Nattvaktaren..

Jag har inga ambitioner att komma upp till hans domÀner :rolleyes:

Postat
AngÄende bitska kommentarer fÄr du nog gasa pÄ ordentligt för att torka av Nattvaktaren..

Jag har inga ambitioner att komma upp till hans domĂ€ner 🙂

DĂ„ Ă€r du vĂ€lkommen! 😉

Postat (redigerat)

Tjoo breen! VĂ€lkommen GLenn (som man sĂ€ger i Götteborg) 😉

edit: stavfel (hur nu det kan mĂ€rkas i en sĂ„n hĂ€r larvig post 🙂 )

Redigerat av hammagrella

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.