MusicGene Postat 4 juli 2004 Postat 4 juli 2004 Nu har jag hÀngt pÄ forumet ett tag och tÀnkte presentera mig sjÀlv lite. Jag spelar piano och pyttelite gitarr och saxofon. AnvÀnder Sonar3 som jag Àr mycket nöjd med. Gillar mycket musik men i blodet Àr jag nog mest pop. Har förkÀrlek till mustiga ballader. Jag kan ibland klÀcka ur mig lite syrliga/ironiska/bitska kommentarer och dÄ skall du inte ta illa upp utan flina lite. PÄ min nygjorda hemsida har jag lagt upp lite blandade lÄtar. NÄgra seriösa och nÄgra roliga (t.ex aldrig vissnande kÀrlek). Ta gÀrna en lyssning vettja! Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag MusicGene's hemsida
Lundin Postat 4 juli 2004 Postat 4 juli 2004 Retroaktivt vĂ€lkommen blir det dĂ„.. đ AngĂ„ende bitska kommentarer fĂ„r du nog gasa pĂ„ ordentligt för att torka av Nattvaktaren.. đ
MusicGene Postat 5 juli 2004 TrÄdstartare Postat 5 juli 2004 AngÄende bitska kommentarer fÄr du nog gasa pÄ ordentligt för att torka av Nattvaktaren.. Jag har inga ambitioner att komma upp till hans domÀner
hackeman Postat 5 juli 2004 Postat 5 juli 2004 AngĂ„ende bitska kommentarer fĂ„r du nog gasa pĂ„ ordentligt för att torka av Nattvaktaren.. Jag har inga ambitioner att komma upp till hans domĂ€ner đ DĂ„ Ă€r du vĂ€lkommen! đ
Neko Postat 5 juli 2004 Postat 5 juli 2004 (redigerat) Haj och vÀlkommön! Redigerat 5 juli 2004 av Neko
hammagrella Postat 5 juli 2004 Postat 5 juli 2004 (redigerat) Tjoo breen! VĂ€lkommen GLenn (som man sĂ€ger i Götteborg) đ edit: stavfel (hur nu det kan mĂ€rkas i en sĂ„n hĂ€r larvig post đ ) Redigerat 5 juli 2004 av hammagrella
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.