Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

jĂ€vligt skön musik. Och ja, det behövs en mastring 😆 Jag vet inte om jag Ă€r rĂ€tt man att göra det, men jag gör jĂ€ttegĂ€rna ett försök!

/E

msn: freddefrontfigur@hotmail.com

Redigerat av Eliasson
MrPhil (oregistrerad)
Postat
Jag behöver hjÀlp med mastering och har begrÀnsad budget. Lyssna pÄ lÄtarna och se om du tror du kan fÄ det bÀttre! Tack pÄ förhand!

http://www.myspace.com/martinekman

Martin

Hur begrÀnsad budget har du?

MrPhil (oregistrerad)
Postat
2000 kr kanske? För rÀtt man.

Det var ju riktigt bra! Musiken alltsÄ. (Wonderfull life)

Vad vill du uppnÄ med masteringen dÄ? Tyckte det lÀt schysst redan.

Postat

Mr Phil: Det Àr vÀl att det ska lÄta bra i alla steros, och fÄ en liknande ljudbild pÄ samtliga lÄtar. Men du kanske har rÀtt, det kanske Àr bra som det Àr. Killen som mixat Àr duktig!

VĂ€ldigt kul att du gillade! Tack!

Martin

Postat

Weeeeeeeeeeeeeeee! Vilka bra lÄtar, jag gillade "I can't breathe" bÀst. Gillar din röst ocksÄ. Hojta om du behöver fler röster pÄ backing vocals. (Hör att du redan har en tjej dÀr, men du kanske vill bredda kören med lite olika karaktÀrer?). Hursomhelst: Yippee! BRA musik!

Postat

Tack för alla fina kommentarer och tips! Det Àr ju dÀrför man orkar kÀmpa, tack vare er!

Var jag religiös skulle jag sÀga: God bless you!

Martin Ekman

• 4 veckor senare...
fetabeats (oregistrerad)
Postat

Shit...

Helt sjukt bra... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.