Jump to content
Annons

spana in min bästa kompis på myspace


pennudd

Recommended Posts

Annons

Gillar verkligen hennes klang på rösten, riktigt skön. Men det låter som hon ligger lite off hela tiden. Kan inte sätta fingret på vad det är, men det kanske är som djonas sa, att gitarren är ostämd

Link to comment
Dela på andra sajter

jo... det kanske stämmer har inte tänkt på det...

det är från en livespeling som sakt... dvs man har inte 14 tagningar att välja på 😛

ahaaaa.. det missade jag helt!

Skulle vara kul att höra en studioinspelning med henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sheraye skulle jag vilja höra en bättre inspelning av, och där gitarren inte är ostämd, för just nu är det svårt att höra ifall låten är bra eller inte.

Negin har rätt bra låtar men skulle behöva en mer vågad produktion, nu låter det bara som allt annat. Vill ha mer PJ Harvey-spex, det skulle nog lyfta låtarna en bit över den stora grå massan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet att hon låter fantastiskt bra. Och det är bättre för det är inte lika skrikigt...

Det var alltså ganska bra men lite skränigt. Håller med om att det kunde vara intressant att lyssna ifall det blir inspelat.

jag tycker känslan i sången är viktigast och nog sjunge sheraye med mer känsla än den andra... Men smaken är som baken... :rolleyes:

jo... som nån skrev... negin har inte bra proddar...

Personligen tycker jag Negin sjunger extremt tråkit, inte dåligt nödvändigtvis... Låter precis som Ana, fast lite sämre.

Jag skulle gärna ha henne till demoproddar när sången inte ska sticka ut 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

jo... det kanske stämmer har inte tänkt på det...

det är från en livespeling som sakt... dvs man har inte 14 tagningar att välja på :rolleyes:

Hmm...jag brukar ha för vana att alltid spela med stämd gitarr live 😎...men det är kanske bara jag... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

åh nej... jag som ska ta bort min myspacesida.. hehe

Å jag har försökt skapa en konto nu i 4 dagar, och får fram samma felmeddelande varje gån! Man blir ju fan helt pissed på sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...