Anniessong (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 (redigerat) Söker någon som behöver en sångerska ?? Tar tacksamt emot text och musik som jag kan sjunga till. Skicka gärna ett mail så sänder jag över en demo om ni vill lyssna. Lyssna gärna på min demo under Demo. Annie Redigerat 4 augusti 2006 av Anniessong
DrHans Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Hej! Om du trycker på forumöversikt så får du upp just det. Där finns det en kategori som heter bifogade filer. Du kan lägga upp filer där att länka till i den här tråden. Eller så kan du ju lägga dem i demoinspelningar fast det kanske inte känns rätt om det är ett röstprov, fast demo är du ju fortfarande. Det borde finnas massor av folk här som behöver lite sjönsång på sina låtar. Lycka till / Doktorn
Umemagnus Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 (redigerat) Söker någon som behöver en sångerska ??Tar tacksamt emot text och musik som jag kan sjunga till. Skicka gärna ett mail så sänder jag över en demo om ni vill lyssna. (vet inte hur jag får in den här) Skriv gärna en kort presentation under "Medlemspresentationer", så folk får se vad du är för en prick, sen som ovan skrivet, släng upp en liten demo, så ska du se att det nog händer grejjer. Välkommen hit iaf. 😳 EDIT: Umder din "Hello, Anniessong" (nästan längst upp till vänster) Finns det "Studio forum"... Klicka där så ser du alla kategorier. Det står även där hur man laddar upp material osv..., Redigerat 4 augusti 2006 av Umemagnus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.