jonas dunkel Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 (edited) tjabbo... då har även jag hamnat här då. pysslar med musik, (på hobbynivå för tillfället), via reason. trance, electro & techno är det som klinkas fram i min lilla studio. Edited June 29, 2004 by jonas dunkel
Lundin Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Det finns fler transare på det här bygget.. Välkommen
jonas dunkel Posted June 29, 2004 Author Posted June 29, 2004 Det finns fler transare på det här bygget.. 😉 Välkommen härligt ju...
Pinnen Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Tja! Jaha, då blev man involverad i detta då. Behörig basist (jo, man kan faktiskt få papper på det, men det kostar 350 000:- i böter till CSN). Sitter mest och övar och skriver låter till mitt eget band, tar dom giggen jag känner för samt hinner med eftersom jag är småbarnsfar. Vi syns på forumet och kanske eventuellt på en hubb också så småningom. Hoppas vi kommer att få j**ligt roligt tillsammans!
hammagrella Posted June 30, 2004 Posted June 30, 2004 Vi syns på forumet och kanske eventuellt på en hubb också så småningom. Hoppas vi kommer att få j**ligt roligt tillsammans! Välkommen! Men du menar väl pub va?
tordA Posted July 1, 2004 Posted July 1, 2004 Hamma, han är nog en UT-gamer, då är det mer hubb än pub
Carl_B Posted July 1, 2004 Posted July 1, 2004 Hamma, han är nog en UT-gamer, då är det mer hubb än pubishår 🙂 hrm.. sry... välkommen!
Recommended Posts