Jump to content
Annons

Stjärnorna faller aldrig


Recommended Posts

LÅTNAMN: Stjärnorna Faller Aldrig

ARTIST: Wikked

GENRE:Dance så småningom

LÅTLÄNGD: 4:05

KOMPOSITÖR: Wikked

PRODUCENT: Wikked

Satt och gjorde som lådan sa och det verkar bli något..

Ladda ner den!

Mycket behövs göra om 😄

edit:

Länk fix

Redigerat av wikked
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

?

Jag förstår inte nånting. Satt och väntade i 4 minuter på att det bara var ett intro och att det skulle braka igång, och det kändes som det skulle göra det några gånger, men så gick det tillbaks till den där tokimprovisationen med två bastoner och 4-5(?) toner på högerhanden.

Men så länge du har skoj när du spelar in det, så spelar ju det andra inte så stor roll. Kommer låta bättre ju mer du håller på.

Link to comment
Dela på andra sajter

du har inte funderat på att ge feedback till andras demos innan du själv ber om kommentarer?

Du är lite pekpinneman på detta forum verkar det som Itzhak men visst

ska man lyssna på andra helt klart. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

ja "Itzhak" har du inget vettigt att skriva om låten så lägg dig inte i.. jag menar om han nu bara har varit medlem ett tag, ska han då inte få lägga upp låtar? alla börjar ju nån gång.. låt de som vill lämna feedback, vill inte du så e ju det okej... men du behöver inte vara spydig och överlägsen!

jag håller med "Fidden" om att det känns lite som att låten är ett intro.. det sparkar aldrig igång riktigt! men jobba på!

Redigerat av mange_andersson
Link to comment
Dela på andra sajter

jag håller med "Fidden" om att det känns lite som att låten är ett intro.. det sparkar aldrig igång ricktigt! men jobba på!

Jag är inte så duktig på att fixa dunka dunka låtar det e ett problem men skall testa lite hit och dit och se om det fixar sig 😎

har bara haft flstudio i några dagar dock 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja låter mer som ett slags evighets intro så det blir nog att göra fortsättningen på låten för det skulle vara kul att höra! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jag menar om han nu bara har varit medlem ett tag, ska han då inte få lägga upp låtar? alla börjar ju nån gång.. låt de som vill lämna feedback, vill inte du så e ju det okej... men du behöver inte vara spydig och överlägsen!

det är ett tips. personer som är flitiga med att kommentera andras låtar har betydligt större chans att få respons på sina egna demos.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...