Sudden Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Jag har hållt på lite med Fl:s Demo verision ett tag nu och undrar var man kan få tag på det riktiga. Finns det att köpa i någon affär eller måste man köpa det över internet? Och vad kostar det?
Claes Holmerup Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Det är http://www.swedenmidimusic.se som är distributör - och du kan säkert köpa det i vilken butik som helst. 😎
Stefan Sager Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Sudden sa: Jag har hållt på lite med Fl:s Demo verision ett tag nu och undrar var man kan få tag på det riktiga. Finns det att köpa i någon affär eller måste man köpa det över internet? Och vad kostar det? Jag köpte det via nätet, alltså från www.fruityloops.com, väääldigt smidigt. Har du väl tankat ner demon så får du inom 24h en reg-fil efter godkänd betalning. Köpte först Express Edition men den hade inte Piano Roll så jag la på Fruity Loops edition. Notan slutade på knappt 800kr tror jag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.