Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har varit medlem i nĂ„gra veckor nu sĂ„ en kort introduktion kanske Ă€r pĂ„ sin plats 🙂

Kim Jadermark heter jag och Ă€r 24 Ă„r. FrĂ„n Karlstad, VĂ€rmland. Letade mig hit genom alla google-trĂ€ffar jag fick nĂ€r jag kollade efter ljudkort. "De hĂ€r mĂ€nniskorna KAN alltsĂ„ nĂ„t om det hĂ€r?" liksom 🙁 Är inte helt ny i matchen, fast har ingen erfarenhet av att fixa hemstudio. Har demo som ambitionsnivĂ„ hĂ€r hemma.

Musiken som skrivs Ă€r mest Ă„t pop/rock/indie/grunge-hĂ„llet fast en och annan deathmetal-lĂ„t slinker igenom det inte sĂ„ finmaskiga nĂ€tet. En gĂ„ng dödsmetallare alltid dödsmetallare eller hur sĂ€ger man? 😎

Och tack för all hjÀlp hittills, hoppas man kan ÄtergÀlda det nÄn gÄng framöver!

Annons
Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.