Jump to content
Annons

Transport Panel är borta


ludwig

Recommended Posts

Annons

Har du testat att öppna panelen via menyn istället för f2? Det har hjälpt mig vid något tillfälle när det försvunnit.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

F2 - vad är det för nåt? Jag använder aldrig snabbknappar. Eller den numeriska delen heller för den delen...

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

F2 - vad är det för nåt? Jag använder aldrig snabbknappar. Eller den numeriska delen heller för den delen...

:rolleyes:

Börja med det så kommer du lära dig att jobba mycket fortare. Jag använder musen väldigt lite när jag jobbar i Logic.

Link to comment
Dela på andra sajter

F2 - vad är det för nåt? Jag använder aldrig snabbknappar. Eller den numeriska delen heller för den delen...

😲

Börja med det så kommer du lära dig att jobba mycket fortare. Jag använder musen väldigt lite när jag jobbar i Logic.

Jo o definitvt skall man använda nummrena (till höger) där man kan starta, stoppa, spola, recorda osv....

Alla fönster går att öppna via tangentbordet, den funktion som jag använder mest är I och O för Punch in o out på så vis så rör jag inte musen vid inspelning vilket underlättar om man sitter med en gitarr eller bas i knät!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...