Jump to content
Annons

Paramount "avrättar" en filmblogg!


Thimmie

Recommended Posts

Ja, man kan inte säga att alla filmbolag och skivbolag alltid förstår sitt eget bästa. De skriker så fort någon kopierar något utan upphovsmannens tillåtelse och bilderna fick ju stakars John enligt lag inte använda sig av. Jag säger inget mer, läs själva.

Läs här!

Några reflektioner på det här? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Reflektioner?...finns nog inte så mycket att tillägga.

Det där är instängda byråkrater som inte har läst Kotler och använder lagboken som vapen utan att beakta konsekvenser.

Ja, det var väl en bra reflektion! 😉

Jag håller med dig. De har inte riktigt alla chips i påsen, idiander i kanoten, de är inte den vassaste kniven i lådan, inte heller har de alla hästar i hagen osv. Det är fruktansvärt roligt (och klantigt).

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni vet väl att ni blir avstängda här på forumet om ni nämner tidningen va? 😉

/Majken

Jaja, självklart. Jag har inte sagt något om tidningen, jag lovar! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

transformersfilmen ska bli kul att se! Synd att inte trailern avslöjade mer.

Synd? Personligen så "hatar" jag trailers som visar hela filmen. Jag försöker att undvika dem. Jag läser sällan på baksidan av hyrfilmer heller. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Dagens trailers borde förbjudas. Sabbar ju hela nöjet med att se filmerna.

En kort trailer på max en minut är ok. Men det är jobbigt när man fattar hela filmen pga trailen. Men kanske är det bara du och jag som tycker så! :rolleyes:

Redigerat av Thimmie
Link to comment
Dela på andra sajter

Att Paramount mycket riktigt är idioter och att filmen nog tyvärr inte kommer vara lika rolig som serietidningen.

Så pass? Ja, sååå smarta är de ju inte. Men vi får väl se vad filmen håller för klass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...