ViktorDenStore Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 (redigerat) Grattis Neko, nu har vi fĂ„tt se din VST synt, Knork pĂ„ Studio CD:n ... đ Underbart đđ ------------------------------------------------------------------------------------------ Ett test om Knork finns pĂ„ sidan 90... đ Redigerat 23 juni 2004 av ViktorDenStore
Majken Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 Jajemen, bara att gratulera. Skoj att se att den fick högt betyg ocksĂ„ đ /Majken
Neko Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 Bockar och tackar! Tydligen var det en god idĂ© att göra en synt som muduleras till galenskap av LFOer. Hooo đ lĂ€nken i tidningen Ă€r dock fel till min VST sida. sĂ„hĂ€r ska den vara.
tordA Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 Grattis đ buskul ju !! jag har gjort nĂ„gra lĂ„tar med mumsigt krĂ€migt ljud, mitt problem Ă€r "bara" latency'n (det blir nog en ny PC Ă„xĂ„ đ ) men att göra loopar sĂ„ funkar det helt Ok
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 (redigerat) Grattis grabben!!! đ Redigerat 23 juni 2004 av Stinkey
Neko Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 (redigerat) Tjoho đ Vet inte riktigt vad jag ska sĂ€ga, men tack! Det fick dessutom igĂ„ng hjĂ€rnan och jag jobbar redan pĂ„ en ny synt. (hohoho) Hoppas att ni fĂ„r nytta av knorken. Den Ă€r lite egen. Redigerat 24 juni 2004 av Neko
hackeman Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 Du Neko... jag har en feature request... att kunna styra Knorkens volym o pan via den inbyggda mixern i Cubase SX.... funkar inte nu. đ
Neko Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 Hur menar du nu? Har inte haft nĂ„gra sĂ„dana problem, men jag kör ju inte heller Cubase. Vi kanske kan reda ut det pĂ„ MSN, och om inte annat sĂ„ hĂ„ll utkik efter nya varianter snart. đ
Lundin Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 Grattis Neko..kul att ditt VSTi-meckande skapar lite ringar pÄ vattnet...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.