lets_start Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 (redigerat) Vet någon några bra techno/trance grupper ?? (inte asshunter/perrra/mircwar/basshunter) Men jag gillar Perrra (Trancer) mycket grym bas, skulle gärna veta hur man skapar sånt... Redigerat 1 juli 2006 av let's_start
EkenMusiX Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Vet någon några bra techno grupper ?? (inte asshunter/perrra/mircwar/basshunter) Men jag gillar Perrra (Trancer) Bas mycket, skulle gärna veta hur man skapar sånt... hehe ^^ tycker tvärt om, bas är något som perrra inte har 😆
Cloudsurfer Postat 1 juli 2006 Postat 1 juli 2006 Du menar nog lite mer trance/hardtrance. Då kan jag väl rekomendera ett par artister som är heta enligt mig. Airbase Alphazone BK Lisa Lashes Tunnel Allstars H.a.z.a.r.d Tiësto Sandra Flynn Fred Baker Greg Nash Partystylerz Marco V Ferry Corsten Andy Farley Armin van Buuren Paul Van Dyk Niels van Gogh Mo'Hawk Morph Kai Tracid Kingsize Benjamin Bates Med mera 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.