Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag har rakat mig nu!! Vilken skillnad igen 😕 Men jag tyckte ju att dte var snyggt 😲
Micke H Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Hej? 😕 JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA?????? 😲
Pazo Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 OOOH!!! Dehär var ju sjukt bra!!! Måste ha mer! Var är du MORNEL!!! 🙁
Pazo Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag äro sömnig 🙁 Voro det då! jag ska se en film sen läsa mekanik sen sova 😄
Krokodil Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Ack du klentrogna. Jag skola däremot i min höghet avnjuta ett Rome-avsnitt.
Per_a_55 Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 07.00 bär det av mot fem dagars camping i Bohuslän (nu när det har börjat regna 😆 ). Ha en skön vecka 😱 .
Christofer Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Hej Lynx, var har du varit? har du kollat videon än?
Linus Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 hej 😉 Ja? 😛 Jag har saknat dig 🙁 Speciellt dina citat 😄 Okej, varsågod: Jag är nog bäst 😆 Nej. 😉 Jag är ingenting. En nolla helt enkelt 🙁 Ja. 😎
Christofer Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 Fan va skönt, jag har growlat i över 2 timmar och jag känner inte av de i halsen. Villket bara kan betyder att jag har growlat på rätt sätt, 😎 och de låter ju jävlit bra ochså när rösten är ordentligt uppvärmd 😎
musik (oregistrerad) Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 Fan va skönt, jag har growlat i över 2 timmar och jag känner inte av de i halsen. Villket bara kan betyder att jag har growlat på rätt sätt, 😎 och de låter ju jävlit bra ochså när rösten är ordentligt uppvärmd 🙂 Är det sånt där avgrundsvrål? 😎
Christofer Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 (redigerat) Fan va skönt, jag har growlat i över 2 timmar och jag känner inte av de i halsen. Villket bara kan betyder att jag har growlat på rätt sätt, 🙂 och de låter ju jävlit bra ochså när rösten är ordentligt uppvärmd 😎 Är det sånt där avgrundsvrål? 😎 Ja. 😎 Jag är så svettig att jag bokstavligen kan vrida ut min tröja. 😎😎 Redigerat 1 augusti 2006 av Christofer
Christofer Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 Vad gör ni? Tar de lite lung efter att ha growlat i över 2 och en halv timme. 😎 Själv då?
Overkill Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 hej Ja? 😎 Jag har saknat dig 🙁 Speciellt dina citat 😎 Okej, varsågod: Jag är nog bäst 🙂 Nej. 😎 Jag är ingenting. En nolla helt enkelt 🙁 Ja. 😎 😄😎 B)
Pazo Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 (redigerat) Jag rensade bort runt 600mb från en av partitionerna i datan Redigerat 1 augusti 2006 av Pazo
Overkill Postat 1 augusti 2006 Postat 1 augusti 2006 Gwörf?Lite? Nej, jag föredrar den vanliga 😎 B) 🙂
Recommended Posts