Tyros Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Vet någon hur man installerar Ivory? jag har installerat själva programet, men den verkar inte hitta ljuden? skulle någon kunna beskriva hur jag ska gå till väge, då jag har tappat bort manualen. (ingen aning om vart den är) Tack!
Tilly Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 det brukar finnas manualer att hämta hem på nätet.. Deras hemsida tex borde väl ha en manual..
Twilight_Zound Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 då jag har tappat bort manualen. (ingen aning om vart den är)Tack! hehehe... Taskigt läge 🙂
Tyros Postat 6 juli 2006 Trådstartare Postat 6 juli 2006 joo;S Men det fanns ingen manual att hämta på deras hemisda i alla fall. Men någon vänlig själ borde väl veta? Det är väl jag som är väldigt trög nu:D brukar faktiskt inte ens behöva manual till program.
Tyros Postat 6 juli 2006 Trådstartare Postat 6 juli 2006 Det är första gången som jag installerar den. Men ljuden på cd:skivorna som jag flyttar över, verkar inte hittas av programet?
Tyros Postat 7 juli 2006 Trådstartare Postat 7 juli 2006 jaa, där har vi det ;D det missade jag. Tack ska du ha!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.