Jump to content
Annons

Guilfest

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Varför har ingen pratat om Guilfest, Festival i Guildford, England. Herregud vad många band/artister man vill/viljat se! Det är ju till DEN festivalen åtminstone jag borde ta mig. Får väl bli nästa år förhoppningsvs...

I år kommer t.ex. A-ha, Billy Idol, Blue Öyster Cult, Donovan, Gary Numan, Hugh Cornwell, Obscura, Sophie B Hawkins, Sparks och The Stranglers.

😱

Annons
musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Den brukar gå av stapeln i juli varje år. Platsen är Stoke Park i Guildford i södra England, UK. Jag räknar med att det går löst på 10 papp, All-inclusive för 1 vecka per skallben. Festivalen är en 3-dagarsvariant.

🙂

:musik

Postat
Hej!

Den brukar gå av stapeln i juli varje år. Platsen är Stoke Park i Guildford i södra England, UK. Jag räknar med att det går löst på 10 papp, All-inclusive för 1 vecka per skallben. Festivalen är en 3-dagarsvariant.

🙂

LÅter dyrt, jag klarade av Reading 2002 på runt 4-5000 kr.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Phobos. Det låter alltid dyrt när jag skriver om nåt tycks det... det är lite lustigt det. Allting kostar och som sagt gällde mitt förslag en hel vecka inkl käk på enkelt pensionat/b&b. Det är rimligt med 10 papp.

Bara (uppgifter jag kollat idag) flygbuss T/R Gbg-Landvetter flygplats (330+330 SEK), flygbiljetten T/R Gbg-London (995+995 SEK), plus taxi T/R Heathrox-London City (300+300 SEK) plus tågbiljett T/R London-Guildford (700 SEK+700 SEK) går på 4650 SEK...

😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.