Jump to content
Annons

Ototou igen vettu


Recommended Posts

Lite gamla alster på beställning

LÅTNAMN: Pingolo, The Tiny Grand, Ladiuso

ARTIST/GRUPP: Ototou

GENRE: Psykadelisk Ambient/World

LÅTLÄNGD: Helt OK

KOMPOSITÖR: Newform

PRODUCENT: Newform

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: Mp3

STORLEK: Helt OK det med

STATUS: mixningen behöver putsas lite, ingen har ett vettigt slut. Dvs ofärdiga 😉

LÄNKAR:

http://www.esnips.com/web/newformmusic

klicka på låtlänken sen tryck Download File

Redigerat av newform
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hallåj alla! Lyssna på detta! Har ju hört detta förut och tycker det är skitbra, borde få mer uppmärksamhet! Min personliga favorit är pingolo. Görhärlig takt på denna och instrumenten valda med största omsorg. Synthpartiet från 03.25 jajjemän! Men nu gäller fotboll hela kvällen! Mors!

Link to comment
Dela på andra sajter

låtarna som ligger på kitti.mine.nu verkar inte funka 🙂

fixa så jag kan njuta av din musik!!!

det ska funka nu ! 🙂 det e servern som den ligger på, den verkar vara lite ostabil

funkar inte för mig heller... Men OTOTU var ju hur skön som hellst

Link to comment
Dela på andra sajter

Newform, lägg upp låtarna en och en på studios server som bevisligen funkar dygnet runt utom för dem som har Norton 2004. Konvertera ner dom om filerna är för stora (max 6,35 MB). Separat tråd för varje låt och vänta en vecka mellan varje låt. Tillströmningen av nya låtar är nämligen stor och ökar hela tiden. Dina alster riskerar att drunkna i allt annat vilket vore synd tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

det gör det för mig iaf, oavsett va ni tycker om låtarna skriv om det funkar för er eller inte. satan vilket jävla krångel!

Jag skriver gladerligen ...bara jag hört något...det känns fel att recensera in blanco 😱😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan lyssna på dina låtar nu och jag tycker dom e skitbra 😄 Mkt roliga att lyssna på Kan inte komma med någon kritik alls.. 🙂 Keep up the good work! ^^

Föresten, får man fråga vilket/vilka program du använder? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan lyssna på dina låtar nu och jag tycker dom e skitbra 😄 Mkt roliga att lyssna på Kan inte komma med någon kritik alls.. 😛 Keep up the good work! ^^

Föresten, får man fråga vilket/vilka program du använder? 🙂

tack 😛

javisst, jobbar med logic, reason, (och melodyne & soundforge).. i vissa låtar har jag gjort nån jävla loop i fruityloops men inget critical direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...