peppemannen Postat 17 juni 2004 Postat 17 juni 2004 (redigerat) Jag har en stageline DM-1000 som jag tĂ€nkte leka lite med. Jag vet att det Ă€r en skitmic sĂ„ det kan vi lĂ€mna Ă„t sidan. Problemet Ă€r att jag fĂ„r en extremt lĂ„g inspelningsvolym. Jag har pluggat den direkt i line-in ingĂ„ngen pĂ„ ljudkortet (inbyggt ljudkort, inte heller sĂ€rskilt bra đ ) Finns det nĂ„t program/plugin som förstĂ€rker inspelningsljudet i realtid sĂ„ att jag slipper sitta Ă„ förstĂ€rka det efterĂ„t som en tok? Förövrigt blir det ju rĂ€tt brusigt nĂ€r jag höjjer volymen sĂ„ mkt efterĂ„t.. sĂ„ det vill jag helt enkelt slippa. edit. la till ett par grejjor Redigerat 17 juni 2004 av peppemannen
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 17 juni 2004 Postat 17 juni 2004 (redigerat) Ger din mick linjenivÄ ut? Om inte sÄ mÄste du ju ha förförstÀrkning. edit: eller sÄ fÄr du vÀl plugga den i mic-in, om du har nÄn? Redigerat 17 juni 2004 av nattvaktaren
peppemannen Postat 17 juni 2004 TrĂ„dstartare Postat 17 juni 2004 Jag har bytt till ett gammalt sb live kort och testar med mic ingĂ„ngen... Ă„terkommer đ
peppemannen Postat 17 juni 2004 TrĂ„dstartare Postat 17 juni 2004 ahh.. lajv kortet gjorde susen i musen đ Nu funkar det ju đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.