hendrix Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Hej alla! Jag är ny här, och jag har letat efter en prisvärd kurs i musikproducering i närheten av Stockholm, men ej hittat. Så jag undrar om det är någon här som kan rekomendera någon kurs i närheten av Stockholm. Jag är mest intresserad av Logic och Pro Tools.
binary78 Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Känner inte till nån kurs just enbart för pro-tools eller logic, men det finns ett flertal utbildningar i ämnet. Dom brukar vara ganska långa dock. Kolla kulturama eller studio blue (tror jag det hette). Jag tänkte själv söka till producent-utbildningen i Norrköping, men jag vet inte om jag orkar gå på CSN i tre år
Hans Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 (redigerat) En kompis till mig gick denna: http://www.kulturama.com/templates/pages/C...=401&mspid=2141 den första och den andra kursen - för nåt år sen och han tyckte dom var jättebra men är ju inte säkert dom har samma lärare och så numera! Kurserna (1 & 2) behandlar enbart Logic, har 8 sammankomster var, 16 timmar totalt, Pris 1995 :- Kulturama har även andra kurser i musikproduktion men dom vet jag inget om. Redigerat 31 maj 2006 av Hans
lavrell Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 En kompis till mig gick denna: http://www.kulturama.com/templates/pages/C...=401&mspid=2141 den första och den andra kursen - för nåt år sen och han tyckte dom var jättebra men är ju inte säkert dom har samma lärare och så numera! Kurserna (1 & 2) behandlar enbart Logic, har 8 sammankomster var, 16 timmar totalt, Pris 1995 :- Kulturama har även andra kurser i musikproduktion men dom vet jag inget om. Jodå det är samma lärare, Torkel Berg undervisar i Logic och allmän MIDI och gör det väldigt bra 😄 /Micke (f.d elev)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.