Jump to content
Annons

BRÄND!?


Lott

Recommended Posts

Ja, som sagt sådana killar är inget att ha. Gå vidare i livet och ta det lungt med killar ett tag. Sedan när du bearbetat hela historien kan du börja "leta" igen.

Har inget att skriva för att trösta dig direkt. Men de flesta har varit med om relationer som inte har slutat så bra. Som tur är blir det alltid bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jorru Lott!

Det som svider mest det är om du förlåter honom och dessutom gör en sjujädra bra låttext och låt som kommer att påminna han hela livet igenom vilken usling han var.. Det kommer att göra att han aldrig gör om det.. Så gjorde jag fast omvänt.. Och dessutom var jag så fräck att jag lät en tjejj sjunga låten från sitt perspektiv.. det funkade 100% 🙂

Låten kan du höra på mms://dorotea.tv/lnd.wma (öppna i Windows Mediaplayer) eller om du har taskigt bredband så kan du ladda ner den från http://www.dorotea.tv/robban/musik/ln.mp3 också!

Link to comment
Dela på andra sajter

mmm...jag vet..bara att gå vidare...Ja skall nog köpa mig en Lcd Tv 42" det tröstar nog ett tag! 😛

Äsch..ny dag på jobbet imorgon...när jag står där vid slipmaskinen och slipar brickor..inser jag nog att han inte var rätt för mig!!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä..nu är det dags för mig att krama kudden å glömma dagens hetsjakt på lycka...det blir ju ändå aldrig som man tänkt sig....

"Godnatt" om man kan kalla det så. 😏😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Slip well!

hi hi hi, förlåt, men jag kunde inte låta bli... 😆

(erkänn att du drog liiiiiite på smilbanden?)

/ Dr Phil

Det gjorde jag iaf! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Ja skall nog köpa mig en Lcd Tv 42" det tröstar nog ett tag!

Jag blev eventuellt singel alldeles just precis nu. Hör av dig, min xbox, ps2 och dvd-samling behöver nytt hem 😱

/Majken

Att inte detta citerades istället.

Antingen något av det roligaste jag läst på länge, eller också något av det mest tragikomiska.

😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Du ser ju trevlig ut. Han måste vara dum i huvet. En åsikt bara...

😱

:musik, Gbg

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Ja skall nog köpa mig en Lcd Tv 42" det tröstar nog ett tag!

Jag blev eventuellt singel alldeles just precis nu. Hör av dig, min xbox, ps2 och dvd-samling behöver nytt hem 😏

/Majken

Du råkar inte vara gay?

Jag har inget ps2 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Slip well!

hi hi hi, förlåt, men jag kunde inte låta bli... 😆

(erkänn att du drog liiiiiite på smilbanden?)

/ Dr Phil

[off topic]hahahhhahaha!!! 🙂🙂😛😆 [/off topic]

On topic: Lott, det är lugnt det finns massa trevliga killar i Sverige. Ta bara lite tid för dig själv och lär dig uppskatta ditt eget sällskap och bli trygg med dig själv sen kommer kärleken per automatik utan att du tänker på det 🙂

Jag har varit med om grejer som är mycket mycket mycket värre och här är jag nu och är glad precis som innan det hände. Livet går alltid vidare som man säger 🙂

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

He ja..det finns säkert en massa killar där ute..å jag skall ta det sen vid ett senare tillfälle när allt lugnat ner sig.

Men annars känns det faktiskt bättre idag..har inte tänkt så mycket på det.

Träna, kom hem å slängde mig på sängen en stund..å så vaknade jag nu..när jag skall gå å lägga mig igen *suck* livet känns ganska meningslöst just nu! 🙁

Jadå Jadå....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...