ThomasJ Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Vart hittar man billigast 1gb minneskort till mobilen? Det e till en sonnywalkman, det e sånnadär småkort "Sandisk" lika stora som ett simkort typ. Har 512 nu men vill ha 1gb
KillwithSkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 http://www.webhallen.com/list.php?avd=3&konsol=13&genre=1776
KillwithSkill Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Ja, men slå till på 2GB om din lur klarar av det. Det blir ju inte så farlig mycket dyrare. 😉 Jag ska nog slänga in en 2GBitare i min Nokia. Nu sitter det 64MB. Blir ju en stor skillnad. Helt plötsligt går det att ha en hel del låtar
ThomasJ Postat 19 maj 2006 Trådstartare Postat 19 maj 2006 Ja, men slå till på 2GB om din lur klarar av det. Det blir ju inte så farlig mycket dyrare. 😉 Jag ska nog slänga in en 2GBitare i min Nokia. Nu sitter det 64MB. Blir ju en stor skillnad. Helt plötsligt går det att ha en hel del låtar tror en gig är max dessvärre
Linus Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Ja, men slå till på 2GB om din lur klarar av det. Det blir ju inte så farlig mycket dyrare. 😉 Jag ska nog slänga in en 2GBitare i min Nokia. Nu sitter det 64MB. Blir ju en stor skillnad. Helt plötsligt går det att ha en hel del låtar tror en gig är max dessvärre W800 och de andra modellerna i den första generationen Walkmantelefoner klarar 2 GB
ThomasJ Postat 19 maj 2006 Trådstartare Postat 19 maj 2006 Ja, men slå till på 2GB om din lur klarar av det. Det blir ju inte så farlig mycket dyrare. 😄 Jag ska nog slänga in en 2GBitare i min Nokia. Nu sitter det 64MB. Blir ju en stor skillnad. Helt plötsligt går det att ha en hel del låtar tror en gig är max dessvärre W800 och de andra modellerna i den första generationen Walkmantelefoner klarar 2 GB jasså coolt.. har en w800 så det borde funka då😛 lovely
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.