Jump to content
Annons

Hur mycket låter era datorer?


Martin

Recommended Posts

Annons
Pazo, nej du kanske inte gör det men hjärnan måste ändå det eftersom den låter. Svårare än så är det inte 😏

haha. Ja iof, men den bearbeatar inte aktivt.. så då kan de liksom kvitta :rolleyes:

Jo. på något sätt tycker jag hjärnan fungerar precis så. Jag tror du skulle märka skillnad om du fick en knäpptyst dator. Man tror inte det. Men det fungerar så. I allafall för mig.

Du har blivit utsatt för duktigt sälj helt enkelt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörru viktor.. att få en tystare dator är billigt.

en ny cpu-kylare kostar nada 🙂

Räcker det för att få den tyst då? 😉

Jag tror mina hårddiskar låter väldigt mycket också. =/ Jag hyr datorn och för att garantier osånt ska gälla så får jag inte ändra något på datorn. Därav kan jag inte modifiera den allt för mycket. Men men, jag står ut, man vänjer sig ju... 😏

Jag skulle iofs kunna bygga en sånn där datalåda, men det låter väldigt jobbigt o då tar datorn väldigt mycket plats...

:rolleyes:

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

om det är hårddiskarna så fins det lätta medel, men min tro är cpu/vga kylarna som låter!!

Kommer komma med slutgiltliga modningarna å val av produkter inom kort men..

ett tipps som funkar är en data hurts från Ikea som du sedan vaderar innuti.. dödar bra å inge modning =)

Link to comment
Dela på andra sajter

om det är hårddiskarna så fins det lätta medel, men min tro är cpu/vga kylarna som låter!!

Kommer komma med slutgiltliga modningarna å val av produkter inom kort men..

ett tipps som funkar är en data hurts från Ikea som du sedan vaderar innuti.. dödar bra å inge modning =)

schysst tips..😕 får sätta upp två såna till min "hemmastudio" då..😉

plus två interna hårddiskar som låter en del, sen digi001an låter lite grann o sen en extern usb disk som surrar som fan..

Link to comment
Dela på andra sajter

Har c:a 8 st burkar i samma rum som studion. Susar som i en dj-vla datorhall.

djäwel..inge roligt med andra ord!! 😆

jag tyckte min g4a blev dryg när jag uppgraderat den med en fet fläkt till.. men djäwel. du har det fan värst.😎

om du inte ljuger förstås 🙂

😛

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Har c:a 8 st burkar i samma rum som studion. Susar som i en dj-vla datorhall.

djäwel..inge roligt med andra ord!! 😆

jag tyckte min g4a blev dryg när jag uppgraderat den med en fet fläkt till.. men djäwel. du har det fan värst.😎

om du inte ljuger förstås 🙂

Ljuga är inte min grej. 😛 Vilken del skulle jag ljuga om egentligen? Att det står 8 st burkar i samma rum som studion, eller att dom susar som en datorhall? Oavsett vilket - Demonen (Lundin) kan intyga, han har varit här. Hans råd var att jag skulle lägga mig i soffan under kuddarna när jag sjunger in. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hans råd var att jag skulle lägga mig i soffan under kuddarna när jag sjunger in.

🙂

Softa pålägg det skulle bli...med släpig röst.

Min egna lilla dator är tyst som graven. Men sen är det en ibook och det var väl halva grejen när dom designa. Vit & tyst. Skål på er.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hans råd var att jag skulle lägga mig i soffan under kuddarna när jag sjunger in.

😄

Softa pålägg det skulle bli...med släpig röst.

Min egna lilla dator är tyst som graven. Men sen är det en ibook och det var väl halva grejen när dom designa. Vit & tyst. Skål på er.

Åkeejj, om du insisterar då.

*hälla, skvalpa, hälla*

Skål på dig! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...