Jump to content
Annons

Stämmapparater


TheOffer

Recommended Posts

Annons

Det finns ett gratis program som inte är en plugg utan är fristående. Det heter något i stil med guitartuner. Jag har haft det men adrig använt det så jag kan inte säga om det är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ett gratis program som inte är en plugg utan är fristående. Det heter något i stil med guitartuner. Jag har haft det men adrig använt det så jag kan inte säga om det är bra.

Ok, ska kika efter den. Tack så mycket! Jag hoppas bara att tillverkarna förstår att dom inte kan ta så mycket betalt för en" stämplugg".

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten burk, Casio eller så, brukar väl inte kosta mer än sådär 250:- att köpa. Rekommenderas eftersom man alltid kan ha den med sig i lådan.

Bestäm dig för om du vill ha en gitarr-stämmare eller en allmän instrument-stämmare. Skillnaden är att man ju stämmer gitarren lite medvetet falskt för att så många ackord som möjligt skall låta bra. Skillnaden är i o för sig inte så stor, så det kan gå med vilket som.

Trombonisten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...