spaceman Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Det hĂ€r var videon/lĂ„ten var verkligen kult... http://www.molvania.com.au/eurovision.html Tar ett tag att tanka ner...Men det Ă€r det vĂ€rt... đ
ViktorDenStore Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Ska komentera nĂ€r jag har sett... men jag tankar med 5,kbit just nu đ Haha tur att man inte har modem dĂ„ skulle jag va pank nu!
Neko Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 đ Gillar att de vĂ€nder bak och fram pĂ„ hĂ€lften av alla ord för att det ska rimma. Downcount och inte countdown... Beltseat istĂ€llet för seatbelt... Downsplash istĂ€llet för ... ja? eh? sen har vi ju Darth Vaber...đ
hammagrella Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 (redigerat) Ok - nu lĂ€ste jag lite pĂ„ sidan oxĂ„. Hoho!! Molvania! đ Edit: Hammagrella hajar trögt Redigerat 10 juni 2004 av hammagrella
Neko Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Haha, Ă€glĂ„t! SĂ€ger han inte Darth Vapour? ingen aning, men illa Ă€r det. đ
hammagrella Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Hoho, kolla in resten av den sajten om landet Molvania, t ex bildgalleriet. Det hĂ€r Ă€r min humor helt klart! đ Sjerezo's town square is no longer used for military parades. It does, however, continue to attract lunatics.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.