Jump to content
Annons

Mixa ner spår för spår


rode_orm1

Recommended Posts

Annons

Nej det går inte!!

Vill du bounca ner spår för spår och fortfarande ha de på enskilda kanaler så blir det o sola en i taget!

Däremot kan du naturligtvis göra en mixdown med samtliga kanlaer/spår, effekter på en Stereokanal som en färdig låt (men det visste du förstås).

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det går inte!!

Vill du bounca ner spår för spår och fortfarande ha de på enskilda kanaler så blir det o sola en i taget!

Däremot kan du naturligtvis göra en mixdown med samtliga kanlaer/spår, effekter på en Stereokanal som en färdig låt (men det visste du förstås).

Att exportera som omf funkar väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det går inte!!

Vill du bounca ner spår för spår och fortfarande ha de på enskilda kanaler så blir det o sola en i taget!

Däremot kan du naturligtvis göra en mixdown med samtliga kanlaer/spår, effekter på en Stereokanal som en färdig låt (men det visste du förstås).

Att exportera som omf funkar väl?

Det har du nog rätt i !

Vill du förklara, hur göra??

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det går inte!!

Vill du bounca ner spår för spår och fortfarande ha de på enskilda kanaler så blir det o sola en i taget!

Däremot kan du naturligtvis göra en mixdown med samtliga kanlaer/spår, effekter på en Stereokanal som en färdig låt (men det visste du förstås).

Att exportera som omf funkar väl?

Det har du nog rätt i !

Vill du förklara, hur göra??

File => Export => OMF

Är inte helt säker men jag tror du får med allt som är aktivt i projektet men inte resten som är i poolen? Det finns nåt sätt att spara bara det aktiva som ett nytt cpr annars innan man exporterar men det vet jag inte heller hur man gör? 😮 "Save project to new folder" kanske?

Vad gör jag ens i den här tråden? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...