Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Vilket bolag är bäst när det gäller att trycka cd i mindre upplagor, kring 200-500 cd skivor ?

billiga bolag är absolut välkommna, men jag vill helst ha ett bolag som är bra på det dom gör.

Redigerat av Desecrated
Annons
Postat

I sverige. frakten är inte så dyr så man kan trycka vart som helst.

jo jag vet att det finns annonser i tidningar, men det säger inget om vilken kvalitet dom har, jag tänkte om något från forumet hade tryck cd-skivor och hade något att rekommendera.

Postat

florian, ja har du något tips där du bor så gärna,

jag bor just nu utanför piteå, tror inte det finns några tryckerier i den här kommunen för att vara ärlig. därför som jag frågar på ett stort forum 😄

Postat
florian, ja har du något tips där du bor så gärna,

jag bor just nu utanför piteå, tror inte det finns några tryckerier i den här kommunen för att vara ärlig. därför som jag frågar på ett stort forum 😄

Va? Iom musikhögskolans (den i piteå) satsningar på multimedia så finns det garanterat möjlighet att antingen genom dem eller ngt företag i anslutning till dem (det finns ju massa med företag i en byggnad bredvid musikhögskolan) som kan antingen tipsa, eller att de också bränner.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.