Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har varit hÀr ett tag nu, men har aldrig haft chansen att presentera mig... Fan sÄ ohövdligt..

Jag Àr Uffe Andersson, 38, Bor i ett litet radhus i SpÄnga med 2 kids pÄ 16 och 13.

Har spelat i band sedan jag var 9 Är.

Bandresume:

RundgÄng

Bohemia

Kabinettet

Turisterna

Har alltid haft en kÀrlek till gammal Punk...The Damned, Ruts, Penetration, och dessa godingar rullar ofta fortfarnade.

Reggae Àr en anna nisch som jag hÄller kÀr.. Helst gammal tung dub...Greensleaves.

Idag kÀnner man sig för gammal för att stÄ i en replokal sÄ jag försöker spela in musik i mitt vardagsrum sÄ gÄtt det gÄr.

anvÀnds för inspelning:

ESI WaMi Rack 192L

VTB1 V-series Preamp

DIGITech Guitar Preamp

PodXT

Medeli DD602 kit

Gibson Les Paul "Gold Top"

Epiphone "Gibson" Halvakustisk (Personlig favorit)

Aria Pro Bas

EDIROL Midi Keyboard PCR-M50

Mickar: Studio Project B1, Shure-M58,AKG D190 ES

Mandolin: Crafton frÄn 50-talet

Cubase SX1

EZdrummer (BestÀlld och betald)

Utaöver musik sÄ Àr jag ett hÀngivet Bajen-fan!

Annons
Postat

HallĂ„jsanstjenaretjabbahallĂ„! 😄

highfive.gif

TyvĂ€rr Ă€r Bajensfans inte vĂ€lkomna hĂ€r dock...antingen sĂ„ visar du din glĂ€dje över AIK:s SM-guld i innebandy frĂ„n igĂ„r, eller sĂ„ lĂ€mnar du genast detta forum!!!! 😏😛😆

Postat

VĂ€lkommen!! 😛

:::frĂ„n en som Ă€r 4 mĂ„nader nyare Ă€n dig::: 😆

😏Vad Ă€r AIK?

Postat

vÀlkommen, sitter sjÀlv i samma bÄt med radhus och kids sÄ man fÄr spela sjÀlv om det ska bli nÄtt.

gammal punk Àr aldrig fel och gammal ska funkar ocksÄ.

hoppas du trivs pĂ„ forumet. đŸ˜Č

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat

Yep gammal punk och gammal reggae Àr mums.

Men hallĂ„ dĂ€r.. för gammal för replokal? Jag Ă€r Ă€ldre och jag trivs finfint i replokaler fortfarande, om inte annat sĂ„ slipper man ju tant och ungar och elĂ€nde nĂ„n kvĂ€ll i veckan (ja.. vi sitter kanske mest o fikar o snackar i lokalen.. 😄 )

VĂ€lkommen!

drloop (oregistrerad)
Postat

Willkommen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.