Jump to content
Annons

Smörigt från Altzi, nu troligen Nortonvänlig


Recommended Posts

Annons

Vad nura, en cover! Som redan har påpekats, introt och versen är en blek kopia av "I remember you" med Skid row.

Schysst pipa, där ser man vad oviktigt det är med dyra mikrofoner. "Då tar jag en JJLabs och två lådor talang" sa han, och stegade ut från Börsen.

Låten är trist, sången är grymt bra. Är du säker på att du inte är Coverdales lillebror?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad nura, en cover! Som redan har påpekats, introt och versen är en blek kopia av "I remember you" med Skid row.

Schysst pipa, där ser man vad oviktigt det är med dyra mikrofoner. "Då tar jag en JJLabs och två lådor talang" sa han, och stegade ut från Börsen.

Låten är trist, sången är grymt bra. Är du säker på att du inte är Coverdales lillebror?

Tackar, det finns ju sämre sångare att bli jämförd med!! Somsagt jag är ingen gitarrman, det är typ dom ackorden jag kan hahaha.

Kunde du höra att det var en JJlab-mick för 795 inkl hållare!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

En så bra sångröst är värd en oerhört bättre låt! 😉

Och en bättre mic haha 😄 Är på g att investera i en bättre mic, inget jätte dyrt men runt en 4-5 tusen, tror inte det är lönt att byta upp sig till en mic för 2000:-

skillnaden är nog för liten. (vild gissning)

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Uhhh..din sång hoppas jag få höra på något släpp snart...Skidrow är ju bara så rakt på det kan bli...

Jag skulle däremot jobba ihop röst och gitarr lite bättre rent mixmässigt...men fyfasen vad jag gillar din röst...

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt skönt!

Klart som fan du ska göra klart den .

Denna skulle ju bli skitbra som en riktigt ballad med trummor, bas osv osv .

brabra!

/Perrra

Tackar, ska ta tag i det nångång 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...