Jump to content
Annons

Dumheter vi gjort på fyllan


Sonnert

Recommended Posts

Å när jag gjorde det så trodde han att jag var marie så vi låg i sked hela natten å han typ kramade mig

🥰

Låter som en helkväll

LOL!! 😆

Alltså. kom precis på en grej!

Det var liksom inte så att jag "lät" honom ligga sked med mig. jag däckade på en gång i sängen. Det var han som berättade för mig imorse att vi hade luggigt i sked å sånt! 😏

Jo, den har man ju hört...

Jahapp, allt väl annars då, Marie?

TÖnt! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 198
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Kissat i ett gathörn med tanken "vad är oddsen för att en polisbil ska komma just NU?" och självklart kom en polisbil åkande och jag fick böta 500 spänn. Efter detta kom jag på genidraget att anmäla mitt id-kort stulet, och gick och gjorde det för jag tänkte att då kan de aldrig bevisa att det faktiskt var jag som kissade, och jag skulle gå fri. Morgonen efter var det inte en lika bra idé så jag ringde och sa att jag hittat leget.

Har även sagt åt en homosexuell kille att jag var homo själv och gav honom mitt nummer vilket ledde till att han ringde mig i flera veckor tills jag samlat ihop modet att säga att jag hade ljugit.

Två gånger har jag gett massa dricks till svarttaxichaffisar med motiveringen att de är "såna jävla hjältar".

I min ungdom (tre år sen) strulade jag med tjejen som en av mina bästa kompisar var jättekär i, vid två olika tillfällen.

Stulit cider och mat från en revypremiärfest så att killen som bjöd in mig fick en massa skit, men de förtjänade att bli bestulna för att de försökte köra ut mig.

Och så har det hänt ett par gånger att jag överskattat min toleransnivå för tequila. Så nu har jag inte druckit tequila på snart två år.

Nuförtiden håller jag mig i skinnet dock, var ganska länge sen jag gjorde nåt dumt om man inte räknar gårdagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just ja, jag har råkat ut för en nästan liknande situation som Pazo. Det var på augustibuller 04, och jag hade tröttnat så in i helvete på mitt tält som hade rasat så jag beslutade mig för att sova i en kompis tält. Denna kompis hade under festivalens gång umgåtts en hel del med en tjej som då hade pojkvän, och kvällen då jag skulle sova i hans tält hade han och den här tjejen i princip inlett ett förhållande men hon hade inte dumpat sin gamla kille än. Kompisen blev väldigt full och gick tidigt till tältet och däckade där. När jag blev trött så smög jag mig in i hans tält och somnade bredvid honom.

Tidigt på morgonen väcks jag av att min ölstinna kompis ligger och smeker mig ömt, och sen säger med skräck i rösten "fan, det är nog bäst att du går nu! [pojkvännen] får inte se dig här!", och jag fattar inte ett skit och vänder mig om (låg med ryggen mot honom i sovsäck) och frågar vad fan han snackar om. Han skrattar som en galning och jag somnar om. Fattade inte vad som hänt förrän senare på dagen när min hjärnfunktion var någorlunda normal igen.

Ja, och på bussen till hultsfred 04 drack jag och en kompis så mycket mäsk att vi var bakfulla när vi kom fram. Inte det bästa sättet att starta en festival på, och jag har inte druckit mäsk sen dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ihåg en annan fadäs ur mitt outtömliga föråd av fylle floppar.

Var i Norge och hade hyrt en stuga med några polare.

Det var kväll och vi söp som svenskar gör när dom är utomlands.

Vi blev alla fulla som ägg och tyckte att det var en bra idé att bege sig till stadens centrum och fortsätta partyt på en pub.

Så vi tog oss in till stan via buss.

Väl inne i stan så hittade vi en lämplig pub.

Och eftersom vi var i Norge så var puben full av...hmm...just det. Norrmän.

Full och glad som jag var så steg jag upp på en scen som fanns i puben, och talade till den förbluffade publiken. (Just detta kommer jag faktiskt inte ihåg, utan jag har fått det berättat för mig).

När jag kom upp på scen så skrek jag

- Hello Norway, how are you!!!

På dålig engelska.

Det blev helt tyst i puben.

Eftersom jag tydligen tyckte det var pinsamt med tystnaden så skulle jag berätta en rolig historia.

Och den enda historian jag kom på var ju naturligt vis en norge historia.

Så denna drog jag, till pubens innevånares förtret.

När historien var klar så blev det återigen helt tyst i puben.

Den förväntade reaktionen från min publik infann sig inte.

Så jag skrek återigen

- Hello Norway, how are you!!!

Tyst.

Då kom en servitris och slängde en bakelse i mitt rosaröda ansikte.

Sedan blev jag utslängd.

Ok, gilla läget.

Polarna var kvar inne på puben och hade skit skoj.

Jag var på utsidan, full av grädde eller vad fan det nu var.

Så, det enda raka var ju naturligt vis att tvätta av sig och fortsätta supa.

Allright!

Eftersom detta var en kust stad så var det ju nära till vattnet.

Jag gick mot vattnet.

När jag kom fram till en hög brygga så strippade jag helt naken och kastade mig handlöst i.

Gött. Ren.

Så, jag simmade mot stegen för att komma upp till mina väntande kläder.

Men! Det fanns ju ingen stege!!!!

Shit!

Hade tydligen irrat mig in på ett industriområde där jag inte kunde komma upp någonstans.

Så jag fick helt enkelt simma till stans småbåtshamn, och där springa näck genom stan för att komma till mina kläder.

Jag fick månge roade blickar på mig....

Jag skämdes som aldrig förr.

Tillslut så kom jag fram till mina kläder och kunde klä på mig igen.

Sedan styrde jag mina vingliga steg åter mot puben med dom sura normänen.

Efter jag hade intygat vakterna att jag egentligen var en reko kille så fick jag återigen komma in.

Det blev trotts allt en bra kväll.

Dagen efter så vaknade jag med en sprängande huvudvärk i stugan vi hade hyrt!

Gick till dass och gjorde det man gör när man är riktigt bakfull.

Efter detta så måde jag mycket bättre och tänkte att det skulle vara kul att vela lite med dom andra.

Så jag tog två tomma toa rullar och satte fast dom mot ögonen.

Öppnade dörren och tågade ut vrålandes som ett monster endast iförd mina stiliga kalsonger.

Eftersom min sikt var begränsad av toarullarna som jag hade för ögonen så såg jag bara golvet.

För att se lite bättre vart jag gick så kollade jag lite uppåt.

Fortfarande skrikandes som ett monster.

Det jag fick se var ett par skoförsedda fötter.

Och bredvid dessa fötter så var det ytterligare ett par fötter, fast mycket mindre.

Dessa två par fötter visade sig tillhöra föreståndaren till stugbyn och hans lilla dotter.

Dom undrade nog vad det var för dåre som rusade ut i fillingarna med ett par dassrullar för ögonen vrålandes som en dåre.

Då skämdes jag....

Link to comment
Dela på andra sajter

hade du sovit i fel stuga eller va det ett utedass du gick till? 😕  😄  😕

Hehe, närå. Det var allt rätt stuga.

Varför föreståndaren och hans dotter var i vår stuga kommer jag faktiskt inte ihåg.

😄

"Pappa, pappa... kan vi inte gå på cirkus?"

"Ptja... varför inte?"

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

hade du sovit i fel stuga eller va det ett utedass du gick till? 😄  🙂  🙂

Hehe, närå. Det var allt rätt stuga.

Varför föreståndaren och hans dotter var i vår stuga kommer jag faktiskt inte ihåg.

😄

"Pappa, pappa... kan vi inte gå på cirkus?"

"Ptja... varför inte?"

😄

Hahahaha!

Så måste det ju natruligtvis vart!!

😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...
anarkisten1 (oregistrerad)

När jag bodde i Köpenhamn en gång för lääääänge sedan voltade jag på en "lånad" cykel. Anledningen till varför är att det är inte jättelätt att cykla på en cykel med ett bakhjul som en åtta och ett framhjul som en trea (nån hade lånat den före mig till freestylecross eller nåt) och en dobberman jycke som nafsar en i hälarna. Var kort sagt trött efter en kväll på studentkrogen och på väg hem och så ballade det ur totally. Hade ögnonen på jycken (som av nån anledning var lös mitt i natta och fick för sig att jaga mig) dvs snett bakåt neråt mot mina hälsenor och körde givetvis in i en kantsten slog en volt och sen bidde det som det bidde.

Nåväl när jag ligger där på rygg i leran med cykeln över mig och tänker nu jävlar sätter han (tror i alla fall att det var en han dvs den stora skrämmande dobberman jycken) tänderna i mig så sa han/hon bara voff och drog, slut på det roliga. I alla fall för hans ev hennes del.

Ja det är ett kärt minne från min ungdoms glada dagar. Men min polare lyckades frontalkrocka panna mot panna med en motgående cyklist på en folktom gata på väg hem från samma krog ungefär vid samma tid på morgonkröken men en annan natt. Det gjorde nog ondare iom så att säga direktkontakt.

Redigerat av anarkisten1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...