Jump to content
Annons

Okej, då var jag här igen...


Recommended Posts

LÅTNAMN: (Demo)

ARTIST/GRUPP: Dana

GENRE: Tja, elektroniskt chillout\breakbeat?

LÅTLÄNGD: 3:31

KOMPOSITÖR: jag

PRODUCENT: jag

EV. MEDVERKANDE: inga

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 4.8mb

STATUS: Färdig demo\Mestadels klar (Om inte ni har några invändingar)

Låtlänk

Japp! Då var jag här igen. 😄 Har suttit de senaste dagarna med dehär. När jag postade min förra demolåt, så fick jag ju lite gnäll p.g.a. att jag bara postar en massa skisser här. Men nu har jag tagit mig i kragen och pillat till en klar demo åt er! Och visst är det frivilligt att lyssna.

Säg vad ni tycker om den. Nåt att ha, eller ska jag kasta den i?:

St%20Moritz%20lake.jpg

/Danne 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja, det kanske är såhär chillout är. Jag sitter och lyssnar på låten men kommer ständigt på mig själv att tänka på annat. Det blir bara som skön bakrundsmusik för mig. Om detta är bra eller dåligt får du själv avgöra 😄

Reason som vanligt?

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tack som attan för din respons, Pluffis! Ska jag avgöra om det är bra eller dåligt? 🙂

Japp, Reason it is!

Och det är meningen att det ska vara som bakgrundsmusik. Avslappnad lixom! Och det fuinkade ju på dig iaf. 😄

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

starboy (oregistrerad)

Jättebra!

Du har helt klart hittat din egen stil. Borde kunna kränga musiken till TV, produktionsbolag för film, etc. Är det nåt du har provat?

(Distar det möjligen lite ibland?)

Keep up the good work!

/cheers

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

jarlo: Tack som fan! Gött att jag stämde den rätt! 😮

starboy: Återigen, tack! Jag tycker själv att jag har hittat min stil, och det är ju bra att nån mer håller med om det! 🙂 Har aldrig testat o skicka in till nåt bolag eller liknande. Distar? ok, ska titta på det! 🙂

stajo: Gött att det funkar på dig med! 🙁 Tacktack!

Ni är för goa! 🙂

edit:

Borde kunna kränga musiken till TV, produktionsbolag för film, etc.

Får man det när man är 16? måste man inte vara "myndig" för sånt? 😄

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

trevligt... det här gillar jag, men om det är avkopplande är jag inte så säkert på Tvärt om det verkar ganska dramatiskt som om något ska hända närsom helst, I alla fall före stoppet Men det läckert och personligt.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazopojken: 😎 Tack!! Nja, dedär med TV:n får nog vänta! :rolleyes:

Marrexxx: Kul att du diggar! Och ja, kanske inte så avslappnad med trummorna och det, men inte så hetsig heller kanske? 😠 Tusen tack fem hundra för dina snälla ord! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

progg: Lugnare håller jag faktiskt inte med om. Jag tycker den är bra som den är. Tack ska du ha för dina kommentarer ialla fall! 😕

kallemio: Ljuvligt! 😉 Tack ska du ha! Och det med trummorna håller jag faktiskt med om. Ska kika på det.

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...