Elof (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Tjenare, jag heter Elof och har fyllt 19 bast i januari i Ă„r. Trummor Ă€r mitt huvudinstrument, men jag sjunger Ă€ven, plinkar lite gitarr/bas och keyboard. Jag började som nioĂ„ring med midi-inspelning i micrologic pĂ„ en mac performa, sedan gick jag över till logic platinum pĂ„ en G3 och nu sitter jag pĂ„ G5 med pro6 (och en del kringutrustning sĂ„klart). Jag driver en liten studio i norra Uppsala, har spelat in allt frĂ„n metal till jazz, som man brukar sĂ€ga. Jag trivs bĂ€st med att lira in musik jag sjĂ€lv gillar att lyssna pĂ„, men det hĂ€nder dock inte allt för ofta. Ăr till största delen sjĂ€lvlĂ€rd genom mitt stora intresse för ljudteknik och musik, lĂ€ser böcker och hĂ€nger pĂ„ forum dĂ€r jag slukar all information jag kan komma över đ Det finns ett bra kinensiskt ordsprĂ„k som lyder: Den som tror att han vet allt, Ă€r ofta dĂ„ligt underrĂ€ttad. Det brukar jag ha i baktanke nĂ€r jag lĂ€ser forum och innan jag skriver nĂ„t đ
Zyan Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) Alltid kul med nytt folk som vet vad de pratar om. Annars Àr amatörer som vill börja vanliga, de har en frÄga, hur man kommer igÄng. Sen sÄ ser man dem aldrig igen. Hoppas vi fÄr höra nÄt av dina verk snart? Edit: VÀlkommen Redigerat 16 mars 2006 av Zyan
Elof (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) Alltid kul med nytt folk som vet vad de pratar om. Annars Ă€r amatörer som vill börja vanliga, de har en frĂ„ga, hur man kommer igĂ„ng. Sen sĂ„ ser man dem aldrig igen. Hoppas vi fĂ„r höra nĂ„t av dina verk snart? Edit: VĂ€lkommen tack för allt vĂ€lkomnande! Mitt första verk lade jag upp redan innan denna presentationstrĂ„d faktiskt đ HĂ€r Ă€r en lĂ€nk till den lĂ„ten: http://www.meandjune.com/misc/test.htm Dock Ă€r detta ingen egen lĂ„t utan en inspelning och mix jag gjort. Hoppas det smakar Ă€ndĂ„! /Elof Redigerat 16 mars 2006 av Elof
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.