Jump to content
Annons

En liten presentation av mig

Recommended Posts

Elof (oregistrerad)
Postat

Tjenare, jag heter Elof och har fyllt 19 bast i januari i Är. Trummor Àr mitt huvudinstrument, men jag sjunger Àven, plinkar lite gitarr/bas och keyboard. Jag började som nioÄring med midi-inspelning i micrologic pÄ en mac performa, sedan gick jag över till logic platinum pÄ en G3 och nu sitter jag pÄ G5 med pro6 (och en del kringutrustning sÄklart).

Jag driver en liten studio i norra Uppsala, har spelat in allt frÄn metal till jazz, som man brukar sÀga. Jag trivs bÀst med att lira in musik jag sjÀlv gillar att lyssna pÄ, men det hÀnder dock inte allt för ofta.

Är till största delen sjĂ€lvlĂ€rd genom mitt stora intresse för ljudteknik och musik, lĂ€ser böcker och hĂ€nger pĂ„ forum dĂ€r jag slukar all information jag kan komma över 🙂

Det finns ett bra kinensiskt ordsprÄk som lyder:

Den som tror att han vet allt, Àr ofta dÄligt underrÀttad.

Det brukar jag ha i baktanke nĂ€r jag lĂ€ser forum och innan jag skriver nĂ„t 😉

Annons
Postat (redigerat)

Alltid kul med nytt folk som vet vad de pratar om.

Annars Àr amatörer som vill börja vanliga, de har en frÄga, hur man kommer igÄng. Sen sÄ ser man dem aldrig igen.

Hoppas vi fÄr höra nÄt av dina verk snart?

Edit: VĂ€lkommen

Redigerat av Zyan
Elof (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Alltid kul med nytt folk som vet vad de pratar om.

Annars Àr amatörer som vill börja vanliga, de har en frÄga, hur man kommer igÄng. Sen sÄ ser man dem aldrig igen.

Hoppas vi fÄr höra nÄt av dina verk snart?

Edit: VĂ€lkommen

tack för allt vÀlkomnande!

Mitt första verk lade jag upp redan innan denna presentationstrĂ„d faktiskt 😛

HÀr Àr en lÀnk till den lÄten: http://www.meandjune.com/misc/test.htm

Dock Àr detta ingen egen lÄt utan en inspelning och mix jag gjort.

Hoppas det smakar ÀndÄ!

/Elof

Redigerat av Elof
Postat

Tjena!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.