Jump to content
Annons

Hej!

taylor815 (oregistrerad)

Recommended Posts

taylor815 (oregistrerad)
Postat

Jag Àr ny pÄ det hÀr forumet.

Jag spelar mest akustisk gitarr, men har Àven nÄgra elgitarrer.

Jag spelar gÀrna Beatles och Claptons "unplugged" + en massa liknande förstÄss. Jag spelar givetvis annat akustiskrelaterad musik ocksÄ.

Jag anslöt mig till det hÀr forumet för att fÄ hjÀlp med teknisk information och tips & rÄd om investering av en mikrofon att stÀlla upp framför min akustiska gitarr.

Jag har lÄng erfarenhet av akustiska gitarrer och kan nog vara till stor hjÀlp nÀr det gÀller tekniska frÄgor angÄende den delen.

Jag har ett flertal akustiska gitarrer. Alla har inbyggd mikrofon. De flesta Àr Fishman och B-Band. Nu har jag skaffat en akustisk utan mik som jag tÀnkte mika upp framför. BÄde live och studio.

Annons
Postat

vÀlkommen till music in spejs !

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Willkommen, osv. 😉

Dreamland Project (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen!

Intressant med dina kunskaper om gitarrer. Är sjĂ€lv nyfiken pĂ„ tekniska detaljer, och har insett att detta forum Ă€r ett av de bĂ€sta att fĂ„ snabba svar pĂ„ dĂ„ kunskapsnivĂ„n ligger vĂ€ldigt högt. Att det sedan Ă€r en utomordentligt trevlig stĂ€mmning hĂ€r gör inte saken sĂ€mre 😉

taylor815 (oregistrerad)
Postat
  hammagrella sa:
Hej hej! SlÀkt med Taylor Dayne mÄnne? (Tell it to my heart)

NejdÄ. Det Àr bara det att jag har haft Taylor 815 som huvudgitarr under en lÀngre tid, och sÄ har jag haft just "Taylor815" som nick pÄ en massa andra forum.

DĂ„ blir det lĂ€ttare att komma ihĂ„g 😎 .

Postat
  taylor815 sa:
DĂ„ blir det lĂ€ttare att komma ihĂ„g 😄 .

😎 ..ja.. det Ă€r ju lĂ€tt hĂ€nt att glömma bort vad man heter egentligen.... 😏

/D

taylor815 (oregistrerad)
Postat
  demoniqus sa:
  taylor815 sa:
DĂ„ blir det lĂ€ttare att komma ihĂ„g  😉 .

😳 ..ja.. det Ă€r ju lĂ€tt hĂ€nt att glömma bort vad man heter egentligen.... 😄

/D

Den var kul, men du vet ju hur det Àr.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.