Micke H Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Okej, men skyll inte på mig när din låt får hjärtattack och dör... 😄 Får den en attack betyder det bara att den är så jävla fet så att folk inte färtjänar att lyssna på den! 🙂 Men om ingen lyssnar på din låt, så blir han väl väldigt ensam? Alla behöver någon att prata med. Stöt inte ut din låt ur samhället, se till att han blir accepterad!
Pazo Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Okej, men skyll inte på mig när din låt får hjärtattack och dör... Får den en attack betyder det bara att den är så jävla fet så att folk inte färtjänar att lyssna på den! 😆 Men om ingen lyssnar på din låt, så blir han väl väldigt ensam? Alla behöver någon att prata med. Stöt inte ut din låt ur samhället, se till att han blir accepterad! HAHA!! Flera som har hört det jag gjort hitills. å alla håller med 🙂
Pico Postat 21 april 2006 Trådstartare Postat 21 april 2006 Pico, hur mycket kostade det att bli VIP? Klicka VIP --> Klicka "Click here to buy VIP membership" --> Läs.
Overkill Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Pico, hur mycket kostade det att bli VIP? Klicka VIP --> Klicka "Click here to buy VIP membership" --> Läs. 🙂 😎😮 Köpte du ett år eller tre månader? Nörd 😆😆😎😄🥰
Overkill Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Fyfan vad min låt är bra 😆 😎 Den där mandarin trance, förlåt house, låten? 😄
Pazo Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Fyfan vad min låt är bra 😆 😎 Den där mandarin trance, förlåt house, låten? 😄 JA! 😆
ViktorDenStore Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Hejsan Hejsan på er 😎 Hej! 😆 Ääääntligen fredag! Jag har väntat i snart en vecka på den här dagen... 😄
Overkill Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Hejsan Hejsan på er 😆 Hej! 😆 Ääääntligen fredag! Jag har väntat i snart en vecka på den här dagen... 😄 😎
Overkill Postat 21 april 2006 Postat 21 april 2006 Fyfan vilket röjj det är i mitt rum nu! 😎 Ja där ser du vad house kan ställa till med 😆 Gött med alla smielysar här Pazo 😄
Pico Postat 21 april 2006 Trådstartare Postat 21 april 2006 Har ni läst mitt skämt i humortråden än? 😄 Ja, och jag skrattar fortfarande... 😆
Recommended Posts